مرتضی پورعلی گنجی جانشین شجاع خلیل زاده می شود؟

با شناختی که از کی روش داریم و علاقه ای که به سبک بازی پورعلی گنجی دارد بعید است این بازیکن روی نیمکت بنشیند.

مرتضی پورعلی گنجی جانشین شجاع خلیل زاده می شود؟

 در حالی که پیش بینی می شد خط دفاعی تیم ملی با حضور کی روش با چند تغییر به ویژه در دفاع میانی روبرو شود اما کی روش همان زوج مورد علاقه اسکوچیچ را به میدان فرستاد.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع مورد نظر اسکوچیچ بودند که در تمام بازی های ملی تحت هدایت او به میدان رفتند و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشتند. این دو بازیکن که برای هماهنگی بیشتر با نظر اسکوچیچ هم باشگاهی هم شده اند، شب قبل و در رویارویی با تیم ملی اروگوئه عملکرد بسیار خوبی داشتند و مانع از فروپاشی دروازه ایران شدند.

اگرچه اروگوئه در این بازی صاحب چند موقعیت شد و اتفاقا موقعیت های خوبی هم داشت که از سوی بیرانوند و عابدزاده مهار شد اما باز هم این دو مدافع عملکرد خوبی داشتند. به ویژه شجاع خلیل زاده که با قرار گرفتن در مسیر ضربه های بازیکنان حریف دروازه تیم ملی را چند بار نجات داد.

اما با وجود این موضوع بعید به نظر می رسد این زوج در جام جهانی استفاده شود و احتمالا مرتضی پورعلی گنجی جانشین شجاع خلیل زاده خواهد شد. کی روش می داند که پورعلی گنجی به واسطه دوری طولانی مدتش از تیم ملی و این که تنها چند هفته است در ترکیب پرسپولیس بازی می کند، برای آمادگی صد درصد نیاز به زمان بیشتری دارد و به همین دلیل به احتمال زیاد برای بازی با سنگال برای اولین بار بعد از مدت ها پورعلی گنجی در ترکیب تیم ملی حاضر می شود.

با شناختی که از کی روش داریم و علاقه ای که به سبک بازی پورعلی گنجی دارد بعید است این بازیکن روی نیمکت بنشیند و به احتمال بسیار زیاد او جانشین خلیل زاده در رقابت های جام جهانی خواهد شد.

البته کی روش، مجید حسینی را هم در اختیار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها