فروش ۵۴ هزار بلیت دیدار کانادا - ایران با رکوردی شگفت‌انگیز

فروش بلیت‌های دیدار دوستانه کانادا و ایران که در ونکوور برگزار خواهد شد، با یک اتفاق شگفت‌انگیز همراه بود و ۲۷ هزار بلیت در یک ساعت به فروش رسید.

فروش ۵۴ هزار بلیت دیدار کانادا - ایران با رکوردی شگفت‌انگیز

بلیت‌فروشی دیدار دوستانه کانادا - ایران در استادیوم «BC Place» از اولین ساعات روز گذشته (جمعه، به وقت ونکوور - بامداد روز شنبه به وقت تهران) آغاز شد و در یک ساعت نخست، 27 هزار کانادایی بلیت این مسابقه در طبقه اول ورزشگاه را رزرو کردند.

این اتفاق شگفت‌انگیز در شرایطی رقم خورد که دیدار کانادا مقابل ایران، آخرین دیدار مهم آنها پیش از جام جهانی در خاک کاناداست و از همین رو هواداران تیم ملی کانادا، نمی‌خواهند چنین فرصتی را از دست بدهند. کانادا چهار روز پس از دیدار دوستانه با ایران در روز 15 خرداد، باید در لیگ ملت‌ها و در همین ورزشگاه مقابل کوراسائو قرار بگیرد که این دیدار از درجه اهمیت کمتری برای آنها برخوردار است. به همین دلیل استقبال تماشاگران کانادایی برای دیدار با ایران، به طور چشم‌گیری رقم خورده است.

استادیوم «BC Place» ونکوور ظرفیت پذیرش 54 هزار و 500 تماشاگر را دارد که تمام این بلیت‌ها به فروش رسید، اما فروش 27 هزار بلیت (50 درصد ظرفیت ورزشگاه) فقط در یک ساعت نخست بلیت‌فروشی، استقبال شدید کانادایی‌ها از این بازی را نشان می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها