نیک‌نفس: بابت دعوت شدن به تیم ملی ناامید نیستم

هنوز تا مسابقات جام جهانی نزدیک به دو ماه باقی مانده است و تا آن زمان می توانم خودم را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کنم.

نیک‌نفس: بابت دعوت شدن به تیم ملی ناامید نیستم

هافبک استقلال هنوز از حضور در جام جهانی نا امید نیست.

زبیر نیک نفس هافبک استقلال درباره بازی خوب و برد پرگل آبی پوشان برابر نساجی مازندران اظهار داشت: دیدار ما با تیم نساجی بازی خوبی بود وتقریبا از تمام موقعیت های خودمان استفاده کردیم و همین موضوع منجر به برد قاطع ما شد. به امید خدا به همین روند را ادامه خواهیم داد. در تعطیلات هم تمام تلاشمان است که بیشتر از قبل به مرز آمادگی برسیم.

وی در خصوص حمایت تماشاگران از جمله بانوان در فصل جدید تصریح کرد: خوشحالم که تماشاچیان هم می آیند و در بازی ها حضور دارند و ما را تشویق می کنند و از آن‌ها می خواهم که به همین روند ادامه دهند و یار و حامی ما در تمام مسابقات ها باشند.

هافبک استقلال در خصوص شرایط خودش نیز ادامه داد: پس از آسیب دیدگی که داشتم اکنون شرایط خوبی دارم و تمام تلاش خودم را انجام می دهم با ارائه بازیهای خوب سهمی در موفقیت استقلال داشته باشم.

نیک نفس در خصوص اینکه نامش در فهرست تیم ملی وجود نداشت بیان داشت: از حضور در تیم ملی ناامید نیستم. تمام تلاشم ملی پوش شدن و حضور در جام جهانی است و برای دست یابی به این هدف انگیزه و انرژی زیادی دارم.

وی ادامه داد: هنوز تا مسابقات جام جهانی نزدیک به دو ماه باقی مانده است و تا آن زمان می توانم خودم را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها