طاهری: یزدانی حق دارد در تیم ملی بازی کند اما مربیگری سلیقه‌ای است

یزدانی بازیکن قابلی است و حق بازی کردن برای تیم ملی را دارد. امیدوارم در جام جهانی برای این تیم بازی کند.

طاهری: یزدانی حق دارد در تیم ملی بازی کند اما مربیگری سلیقه‌ای است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مربیگری سلیقه‌ای است اما بازیکن تیم قهرمان نیم فصل دوست دارد برای تیم ملی بازی کند.

بیژن طاهری در مورد اینکه آیا پس از بازی با هوادار بازیکن مصدومی روی دست تیم استقلال مانده است یا خیر اظهار داشت: به لطف خدا مصدومی نداریم و برای بازی مقابل پیکان آماده می‌شویم.

وی درباره کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه انقلاب کرج در زمان برگزاری دیدار هوادار و استقلال و حضور تماشاگران در این مسابقه توضیح داد: سالها است بازی‌های لیگ برتر در کرج انجام نمی‌شود. به همین دلیل چمن ورزشگاه انقلاب مناسب چنین بازی بزرگی نبود. همه عوامل برگزاری تلاش کردند دیدار هوادار و استقلال بدون هیچ مسئله خاصی برگزار شود اما متأسفانه تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند. در راهروها و پیست کنار زمین افراد مسئول و غیر مسئول زیادی بودند و این امر مشکلاتی ایجاد کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا افراد اضافه از طرف خود مسئولان استان البرز به داخل ورزشگاه آمده بودند و مقصر این وضعیت چه کسی است، عنوان کرد: دنبال مقصر نمی‌گردیم. ورزشگاه انقلاب کرج بزرگ است اما سالها در آن بازی برگزار نشده و نمی‌تواند پذیرای تیم بزرگ استقلال باشد. به دلیل محیط ورزشگاه از همه جا افراد می‌توانند وارد آن شوند. چند بچه را دیدم که داخل استادیوم بودند در حالی که ورود کودکان به داخل استادیوم ممنوع است. البته همه این مسائل برای هیأت فوتبال البرز تجربه‌ای شد که دیگر دیدارهای بزرگ را در این ورزشگاه برگزار نکنند.

طاهری در مورد اینکه تعطیلات نیم‌فصل تیم استقلال صرف دو بازی با هوادار و پیکان شد و آیا این موضوع با رضایت کادر فنی آبی‌پوشان همراه شده است، پاسخ داد: واقعا از این موضوع آسیب دیدیم. از بیماری بازیکنان و برگزاری دو بازی پشت سر هم ضربه خوردیم و این مسائل سبب آسیب‌دیدن استقلال شد. همه می‌دانیم عوارض بعد از کرونا زیاد است و بازیکنانی که به این ویروس مبتلا می‌شوند، باید پس از بهبود بیماری مدتی استراحت کنند اما بچه‌های ما بلافاصله به تمرین آمده و پس از برگزاری بازی با هوادار، باید به مصاف پیکان برویم. این مسائل خوشایند ما نبود و امیدوارم آخرین بار باشد چنین اتفاقی برای هر تیمی می‌افتد. 

سرپرست تیم استقلال در خصوص زمان حضور صالح حردانی در تمرینات گفت: ان‌شاءالله از امروز به تمرینات می‌آید.

طاهری در خصوص برنامه‌های باشگاه استقلال برای فابیو جانواریو که اکنون در تهران حضور دارد، اظهار داشت: جانواریو برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. در دوران اوج تیم برای ما بازی کرده و سابقه قهرمانی با استقلال را دارد. قطعا از فابیو تقدیر خواهد شد. ان‌شاءالله روز سه‌شنبه در بازی با پیکان در خدمت وی هستیم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال اکنون فقط در زمین آرارات تمرین می‌کند یا زمین انقلاب را هم در اختیار دارد گفت: فعلا در زمین آرارات تمرین می‌کنیم. زمین چمن انقلاب هنوز آماده نشده اما درصدد آماده کردن آن هستند تا اگر خدا بخواهد از هفته‌های آینده هم در این زمین تمرین کنیم.

سرپرست استقلال در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، در خصوص آخرین وضعیت روحی و روانی سیاوش یزدانی که به دلیل شرایطش در تیم ملی، در بازی آبی‌پوشان مقابل هوادار تا حدی به هم ریخته بود، توضیح داد: بازیکنی که از تیم صدر جدول و قهرمان نیم‌فصل به تیم ملی دعوت می‌شود، دوست دارد در این تیم بازی کند و این موضوع حقش است اما مربیگری سلیقه است. یزدانی بازیکن قابلی است و حق بازی کردن برای تیم ملی را دارد. امیدوارم در جام جهانی برای این تیم بازی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها