باخت تلخ یاران انصاری‌فرد‌ در لیگ اروپا

با این پیروزی اومونیا به عنوان تنها تیم صفر امتیازی گروه در قعر جدول باقی ماند.

باخت تلخ یاران انصاری‌فرد‌ در لیگ اروپا

در یکی از بازیهای امشب لیگ اروپا تیمهای اومونیا قبرس که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد، رودرروی رئال سوسیه‌داد قرار گرفت تا برای فرار از قعرنشینی برابر این تیم قدرتمند اسپانیایی به میدان برود.

کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در ترکیب اصلی قرار گرفت تا به عنوان امید اول گلزنی اومونیا مطرح شود.

در دقیقه 30 گوئه‌وارا موفق شد برای رئال سوسیه‌داد گلزنی کند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم یونانی در آستانه شکستی دیگر باشد.

کریم انصاریفرد تا دقیقه 63 در زمین ماند و بدون شوت زده و با 24 لمس توپ و برتری در شش دوئل زمین را ترک کرد و جای خود را به برونو فیلیپه داد، بازیکنی که پس از ورود به زمین توانست گل تساوی را بزند.

او روی یک ارسال از سمت چپ و در دهانه دروازه گل تساوی را برای تیمش زد و اومونیا را در آستانه رسیدن به سه امتیازی ارزشمند قرار داد.

اما در حالی که یاران انصاری‌فرد خود را آماده خوشحالی برای کسب یک امتیاز می‌کردند، در دقیقه 80 گل دوم برای سوسیه‌داد به ثمر رسید.

با این پیروزی اومونیا به عنوان تنها تیم صفر امتیازی گروه در قعر جدول باقی ماند. دیدار بعدی این تیم مقابل منچستریونایتد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها