نتایج کشتی گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان 2022/ حسن یزدانی به تیلور رسید، نخودی به باروز/ زارع نتوانست به فینال برود!

در روز نخست رقابت های جهانی کشتی آزاد تیم ملی ایران سه نماینده داشت: محمد نخودی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع.

نتایج کشتی گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان 2022/ حسن یزدانی به تیلور رسید، نخودی به باروز/ زارع نتوانست به فینال برود!

به گزارش مستقل آنلاین؛ نتایج کامل آزادکاران ایران در روز نخست رقابت های جهانی را در ادامه این خبر بخوانید.

 در روز نخست رقابت های جهانی کشتی آزاد تیم ملی ایران سه نماینده دارد. محمد نخودی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع سه کشتی گیری هستند که به مصاف رقبا می روند.

امیرمحمد یزدانی هم که در وزن 70 کیلوگرم به قرعه رژیم صهیونیستی خورد مبارزه نکرد.

وزن 79 کیلوگرم؛ محمد نخودی

نخودی در دور نخست به مصاف یاکوب شیخ جمال از رومانی رفت که با نتیجه نزدیک 7 بر 6 به برتری رسید. او در دور بعد به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان رفت و در همان تایم نخست، با نتیجه ده بر صفر برنده و راهی مرحله بعد شد. او در مرحله یک چهارم نهایی با برتری ده بر پنج مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان، به نیمه نهایی رسید. نخودی در این مرحله با واسیل میخایلوف از اوکراین کشتی گرفت و با برتری نزدیک 5 بر 4 به فینال رسید. او در فینال باید به مصاف جردن باروز از آمریکا برود. این دو کشتی گیر سال گذشته هم در فینال جهانی 2021 به مصاف یکدیگر رفتند که باروز با برتری مقابل نخودی، قهرمان جهان شد.

وزن 86 کیلوگرم؛ حسن یزدانی

یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ایوان ایچیزلی از مولداوی مصاف کرد که با نتیجه ده بر صفر رقیب خود را شکست داد. او در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان رفت و با برتری 11 بر صفر در سه دقیقه نخست، راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله با برتری ده بر صفر در کمتر از دو دقیقه مقابل بوریس ماکوئف از اسلواکی، به فینال رسید. یزدانی در فینال باید به مصاف دیوید تیلور برود. این دو کشتی گیر سال گذشته در فینال جهانی 2021 به مصاف یکدیگر رفتند که یزدانی موفق شد رقیب آمریکایی را شکست دهد.

وزن 125 کیلوگرم؛ امیرحسین زارع

زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ژی وی دنگ از چین رفت و سه بر صفر در پیروز شد. قهرمان جهان در سال گذشته، در دور سوم الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین را ده بر صفر کنار زد و به نیمه نهایی رسید. زارع در این دیدار به مصاف طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه رفت و در لحظات پایانی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب او شد تا به رده بندی برود.

ساعت 13 تا 17: مسابقات مقدماتی اوزان 70 (امیرمحمد یزدانی) 79 (محمد نخودی) 86 (حسن یزدانی) و 125 (امیرحسین زارع) کشتی آزاد

ساعت 19:15 تا 20:15: مسابقات نیمه نهایی اوزان 70، 79، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها