واکنش وزیر ورزش به حضور مجدد کی‌روش و نتایج کشتی فرنگی

اینکه من بخواهم به عنوان وزیر نظر فنی درباره کشتی بدهم، فکر می‌کنم که درست نیست.

 واکنش وزیر ورزش به حضور مجدد کی‌روش و نتایج کشتی فرنگی

وزیر ورزش درباره حضور کارلوس کی‌روش در تهران به عنوان سرمربی تیم ملی گفت : باید اجازه داد تا کی‌روش کار خود را شروع کند و اگر نکاتی باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حضور کارلوس کی‌روش در تهران گفت: درباره قرارداد کی‌روش همین اطلاعات منتشرشده در رسانه‌ها را داریم. ما بزودی جلسه‌ای با فدراسیون فوتبال داریم. این قرارداد برای تعداد ماه‌های محدود است و مبلغ آن هم که اعلام شده، اطلاعات تکمیلی بیشتری نداریم.

وزیر ورزش در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی نتیجه ضعیف کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی عنوان کرد: من کارشناس کشتی نیستم که بخواهم ارزیابی کنم اما منتظر هستیم تا فدراسیون بازگردد و توضیح خواهند دادند. همچنین منتظر تحلیل و  واکاوی کارشناسان کشتی هستیم.

سجادی گفت: در وزارت ورزش معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در حال پایش هستند.

وی یادآور شد: خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند که مدال طلا هم بین مدال‌ها باشد اما فکر می‌کنم که حتماً قضاوت و کارشناسی و تحلیل به عهده کارشناسان امر است. منتظریم که تحلیل آنان را بشنویم تا طی دوسال آتی بتوانیم سهمیه‌های المپیک را بگیریم و تمام امیدمان به المپیک پاریس است تا به اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.

سجادی در پایان گفت: در وزارت ورزش هم معاونت ورزش قهرمانی و هم کارشناسان در حال تحلیل هستند اما اینکه من بخواهم به عنوان وزیر نظر فنی درباره کشتی بدهم، فکر می‌کنم که درست نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها