حق‌وردی: به خاطر بردیف و تراکتور به ایران برگشتم

یک صحنه مشکوک به پنالتی بود که نمی دانم فاصله بازیکن با توپ چقدر بود و کارشناسان باید در موردش صحبت کنند ولی داوری خیلی خوب بود.

حق‌وردی: به خاطر بردیف و تراکتور به ایران برگشتم

حجت حق‌وردی می‌گوید به دلیل شرایط تراکتور تصمیم گرفته به ایران برگردد.

حجت حق‌وردی در مورد پیروزی تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان  گفت: ما برای سه امتیاز به زمین رفتیم ولی صنعت نفت آبادان آمده بود که نبازد جوری هم بازی می کردند که کار را برای ما سخت کردند. تیمی هستند که خوب دفاع می کنند، ما هجومی کار کردیم و دنبال این بودیم که در جریان بازی به گل برسیم موقعیت هایی هم داشتیم که نشد. طبیعتاً هر چقدر هم زمان بگذرد گل زدن سخت تر است. نیمه دوم فشار آوردیم و کسانی که به عنوان یار جایگزین به زمین آمدند خیلی خوب بودند. فشارهایی که آوردیم در دقیقه ۹۴ منجر به گل شد و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم که برای من خیلی مهم بود به هر حال حمایت هواداران را داشتیم و ما هم شدیدا به این سه امتیاز خانگی نیاز داشتیم.

وی در مورد دومین برد متوالی ادامه داد: تا قبل از بازی با آلومینیوم شرایط ما خوب نبود. خوب فوتبال بازی می کردیم ولی  بدشانسی می آوردیم در بازی با فولاد در دقایق آخر گل خوردیم. در دیدار با هوادار می توانستیم ببریم و چند موقعیت خوب داشتیم و‌ شرایطمان در جدول خوب نبود اما شرایط این تیم هفته به هفته بهتر می شود. بازیکنان زیادی اضافه شدند و زمان می‌برد که با هم هماهنگ شویم. بازی با آلومینیوم هم خیلی سخت بود چون تیم با کیفیتی است و نتایجش این موضوع را نشان می دهد. در آن بازی خیلی هوشمندانه بازی کردیم و خدا را شکر گل نخوردیم و گل اول را خیلی زود زدیم و حریف هم بعدش فشار آورد. آخر بازی گل زدیم و سه امتیاز را گرفتیم و این موضوع یک روحیه مضاعف برای تیم شد که سه امتیاز دوم را بگیریم که خدا را شکر اینگونه هم شد. الان هم شرایطمان خوب است، بعد از تعطیلات دو بازی سخت داریم امتیازاتی که باید بگیریم خیلی مهم است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد قضاوت داور عنوان کرد: یک صحنه مشکوک به پنالتی بود که نمی دانم فاصله بازیکن با توپ چقدر بود و کارشناسان باید در موردش صحبت کنند ولی داوری خیلی خوب بود.

حق وردی در مورد تجربه کار با بردیف نظرش را اینگونه بیان کرد: ایشان مربی بزرگ و شناخته شده ای است و طبیعتاً کار کردن با او تجربه بسیار خوبی است. قطعا او و کادر فنی اش می توانند به آینده بازیکنان کمک کنند. من هم سعی می کنم نهایت استفاده را از حضور ایشان ببرم. امیدوارم که شرایط به شکلی پیش برود که تیم به آن چیزی که مد نظر آقای بردیف است برسد.

این بازیکن که در لیگ آذربایجان توپ می زد در مورد بازگشت به ایران و حضور در تراکتور گفت: در ابتدا برنامه ای برای بازگشت به ایران نداشتم و دوست داشتم فوتبال را در خارج از کشور ادامه بدهم ولی چون با باشگاه سومقاییت قرارداد داشتم یک مقدار جدایی سخت می شد اما زمانی که پیشنهاد باشگاه تراکتور را دریافت کردم و همچنین با حضور آقای بردیف  شرایط برای من خوب شد و ترجیح دادم برای یک فصل به فوتبال ایران برگردم. الان خیلی خوشحال هستم، شرایط خدا را شکر خوب است و امیدوار هستم سال خوبی باشد.

حق وردی یادآور شد: جا دارد که از هواداران تراکتور تشکر کنم‌‌. مخصوصا در دیدار با صنعت نفت  خیلی خوب تیم را حمایت کردند. امیدوارم حمایت‌های آنها ادامه دار باشد و مطمئن باشند که تیم تراکتور هفته به هفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. کادرفنی و بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم روز به روز شرایط تیم بهتر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها