فرعباسی: سقف آرزوی همه فوتبالیست‌های ایرانی تیم ملی است

از ابتدا با کمک آقای اینانلو سعی کردم آمار بسیار خوبی را از خودم ارائه دهم.

فرعباسی: سقف آرزوی همه فوتبالیست‌های ایرانی تیم ملی است

دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌گوید مهدی تارتار او را به ذوب‌آهن آورد و نقش مهمی در پیشرفتش داشت.

حبیب فرعباسی درباره عملکرد ذوب‌آهن در سه هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تیم ما منسجم و یک دست است. با وجود قرعه سخت خیلی خوب ظاهر شدیم. در نیمه اول ۱۰ نفره پرسپولیس را متوقف کردیم. بازی دوم مقابل تراکتور در آستانه پیروزی بودیم که در دقیقه ۹۷ گل خوردیم. بازی سوم مقابل مس رفسنجان هم شانس پیروزی داشتیم اما مساوی کردیم.

او درباره عملکرد خوبش در لیگ بیست‌ودوم گفت: از ابتدا با کمک آقای اینانلو سعی کردم آمار بسیار خوبی را از خودم ارائه دهم. با این حال هدف این است که تیم نتیجه بگیرد. همه تلاشم را می‌کنم که در نتیجه گیری تیم سهمی داشته باشم. خدا را شکر توانستم خوب کار کنم. سقف آرزوی همه فوتبالیست‌های ایرانی تیم ملی است اما هرچه قسمت باشد اتفاق می‌افتد. همه تلاشم را انجام می‌دهم. ۲۵ سالم است و وقت دارم.  

دروازه‌بان ذوب‌آهن اضافه کرد: هدف هر کسی تیم ملی و لژیونر شدن است. باید تمام تلاشم را انجام دهم تا ببینیم قسمت چه می‌شود. اینجا با مهدی تارتار همه چیز خوب پیش می‌رود. قبل از ذوب‌آهن هم سابقه همکاری با او را داشتم. تارتار لطف کرد و دوباره من را به تیم خودش آورد. امیدوارم جواب اعتمادش را در این دو سال داده باشم. آقای تارتار و آقای اینانلو بسیار به من کمک کردند. تارتار نقش مهمی در پیشرفت من داشت.

او در پایان درباره آینده تیمش بیان کرد: همه تلاش ما این است که در بالای جدول قرار بگیریم. امسال همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند و شرایط بسیار خوبی دارند. تاکنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما باید ببینیم شرایط در ادامه چگونه می‌شود. امیدوارم بتوانیم بالای جدول قرار بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها