بازیکنان فوتسال بانوان نامی‌نو منتظر پاداش قهرمانی

با وجود آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان، هنوز باشگاه نامی‌نو پاداش بازیکنان قهرمان را در فصل قبل پرداخت نکرده است.

بازیکنان فوتسال بانوان نامی‌نو منتظر پاداش قهرمانی

تیم فوتسال بانوان نامی‌نو موفق شد سال گذشته عنوان قهرمانی را در نخستین حضورش در لیگ برتر کسب کند. البته از هفته هفتم بود که تیم سپیدرود به دلیل مشکلات مالی به اصفهان رفت و با نام نامی‌نو در لیگ برتر حضور داشت.

این تیم با هدایت شهناز یاری و با حضور بازیکنانی مانند فرزانه توسلی گلر تیم ملی و سارا شیربیگی بهترین گلزن جام ملت‌های آسیا در لیگ شرکت داشت در حالی که نامی‌نو بعد از قبول حمایت از این تیم اعلام کرد فقط 70 درصد مبلغ قرارداد را به بازیکنان پرداخت می‌کند.

با توجه به درخواست مربی قرار شد بعد از قهرمانی نامی‌نو در لیگ، 30 درصد از قراردادها به صورت پاداش به بازیکنان پرداخت شود اما با وجود شروع لیگ جدید هنوز از پرداخت پاداش به بازیکنان و کادر فنی نامی‌نو خبری نیست.

شهناز یاری در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت:من امسال به خاطر شرایط مالی با نامی‌نو به توافق نرسیدم و در لیگ هم حضور ندارم. این باشگاه قرار بود بعد از قهرمانی 30 درصد از قرارداد ما را به صورت پاداش پرداخت کند اما هنوز این کار را نکرده اگرچه مبلغ قراردادها پرداخت شده است.

به گفته یاری با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه نامی‌‌نو قول داده بود برای سال دوم هر بازیکنی خواست رضایتنامه‌اش را تحویل دهد، اما حالا برای جدایی شیربیگی شرط جدیدی گذاشته و از این بازیکن خواسته مبلغ 50 میلیون بدهد تا بتواند در تیم دیگری بازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها