بهترین گلزن فوتسال زنان آسیا : شاید امسال بازی نکنم!

بهترین گلزن فوتسال زنان آسیا برای بازی در لیگ امسال با مشکل عجیبی روبه‌رو شده است.

بهترین گلزن فوتسال زنان آسیا : شاید امسال بازی نکنم!

لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی از هفته آینده شروع می‌شود که حضور سارا شیربیگی بازیکن ملی‌پوش نامی‌نو و بهترین گلزن آسیا برای بازی در فصل جدید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سارا شیربیگی درباره شرایطش برای حضور در لیگ امسال، اظهار داشت: هنوز تکلیفم مشخص نیست و قرار است امشب با مسئولان باشگاه صحبتی داشته باشم. تا الان به من گفته‌اند برای رضایتنامه باید 50 میلیون بدهم اما به خاطر مشکلاتی که دارم نمی‌توانم امسال در اصفهان بمانم.

وی افزود: قرارداد من با نامی‌نو دو ساله بود اما در قرارداد ما مبلغ قرارداد قید نشده است. برای سال اول 50 میلیون تومان دادند اما شرایط خانوادگی‌ام به گونه‌ای است که نمی‌توانم در اصفهان بمانم.حالا باشگاه به من گفته اگر قرار باشد به تیم دیگری بروم باید 50 میلیون تومان بدهم در حالی که من این مبلغ را ندارم.

بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران درباره اینکه با چه تیمی برای فصل آینده مذاکره کرده، عنوان کرد: من دوست دارم به مشهد بروم. البته با این تیم هیچ توافقی نداشته‌ام و فقط گفته‌ام اگر رضایتنامه‌ام را بگیرم به مشهد می‌روم. در صورتی که نتوانم با مسئولان نامی‌نو به توافق برسم احتمال زیاد امسال بازی نخواهم کرد.

شیربیگی یادآور شد:امشب با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنم یا مبلغ را کم کنند یا چیزی از من نگیرند تا بتوانم در مشهد بازی کنم.من در لیگ خودمان و خارج از کشور چند پیشنهاد داشتم اما به خاطر شرایط خانوادگی‌ام نمی‌توانم در جای دیگری بازی کنم، من حتی به پیشنهادات خارجی فکر نمی‌کنم چون خانواده‌ام اجازه خروج از کشور را نمی‌دهند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها