خلیلی: لوکادیا چارچوب‌شناس است

با اضافه شدن سروش رفیعی خط هافبک پرسپولیس در طراحی حملات خلاق‌تر شده است.

خلیلی: لوکادیا چارچوب‌شناس است

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید مهاجم هلندی این تیم چارچوب‌شناس است.

محسن خلیلی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: پرسپولیس امسال خریدهای خوبی داشته و توانسته در همه نقاط تیم خود را تقویت کند و بازیکنان تاثیرگذاری را به خدمت بگیرد. البته در هفته‌های ابتدایی کمی ناهماهنگی در تیم شاهد بودیم که طبیعی بود و الان با گذشت زمان شرایط بهتر شده است. ما در بازی‌های نخست انتقال توپ به خط حمله را با سرعت کم‌تری می‌دیدیم اما در بازی برابر هوادار پرسپولیس به هماهنگی مطلوبی رسیده بود و به خوبی توانست در انتقال توپ با سرعت عمل کند و فرصت‌های گلزنی خلق کند.

او درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس هم گفت: هر تیمی وقتی گل می‌خورد قطعا کل تیم خوب کار نکرده‌اند و وقتی گلی هم نمی‌خورد همه تیم موفق بوده‌اند. سال قبل پرسپولیس در بحث دفاعی خوب کار نمی‌کرد و گل‌های زیادی دریافت کرد و همین امر موجب شد که قهرمانی را از دست بدهد. اما امسال گل‌محمدی به خوبی تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفت تا تیمش روی کارهای دفاعی هم برنامه داشته باشد و به حریفان فرصت ندهد. تیمی که می‌خواهد گل نخورد باید طوری عمل کند که فرصت گزنی به حریف ندهد. البته نباید فراموش کنیم که در خط دروازه هم پرسپولیس دروازه‌بان مطمئنی دارد که اگر توپی هم عبور کند، اجازه گل شدن آن توپ را ندهد.

وی در ادامه درباره عملکرد پرسپولیس در خط هافبک گفت: با اضافه شدن سروش رفیعی خط هافبک پرسپولیس در طراحی حملات خلاق‌تر شده است. البته همان‌طور که گفتم در دو بازی نخست هماهنگی مطلبی را شاهد نبودیم اما با گذشت زمان کل تیم از جمله خط هافبک هم توانست به هماهنگی خوبی برسد. اگر به تعداد پاس‌های تیم دقت کنید، در دو بازی اخیر پرسپولیس طوری بازی کرده که با اتکا به مالکیت توپ و ارسال پاس‌های متعدد بتواند فرصت گلزنی ایجاد کند. این سبک بازی نیاز به هماهنگی دارد  و قطعا در بازی‌های آینده و ایجاد هماهنگی بیش‌تر شاهد بازی‌های بهتری از پرسپولیس خواهیم بود.

خلیلی در ادامه درباره عملکرد لوکادیا هم گفت: روزهای اولی که این بازیکن آمده بود از آمادگی بدنی کافی برخوردار نبود اما با تمرینات خوبی که برایش در نظر گرفتند نشان داده کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. با دو گلی که تا به حال زده هم نشان داده که یک مهاجم چارچوب‌شناس است که به‌خوبی از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد استفاده می‌کند. مطمئنا با اضافه شدن دیاباته به او، پرسپولیس یکی از بهترین خط حمله‌های ایران را در اختیار خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها