پاره شدن نوار کلین‌شیت‌ها و ناراحتی پرسپولیسی‌ها از اشتباه داور

به هر روی دروازه پرسپولیس پس از 442 دقیقه باز شد تا بیرو از بازی بعدی به دنبال شروع رکورد تازه ای باشد.

پاره شدن نوار کلین‌شیت‌ها و ناراحتی پرسپولیسی‌ها از اشتباه داور

بالاخره نوار گل نخوردن های پرسپولیس پاره شد، آن هم در حالی که بازی به دقیقه 81 رسیده بود. با این حال در صحنه آهسته مشخص شد حیدری خیلی سختگیرانه برای هوادار پنالتی گرفته چرا که توپ بیرون از محوطه جریمه به دست‌ دانیال اسماعیلی فر برخورد کرده بود. این مساله‌ای بود که یحیی گل‌محمدی هم به آن اشاره کرد و معتقد بود داور برای اعلام پنالتی اشتباه کرده است. همین موضوع باعث شد پرسپولیسی ها به شدت علیه بیژن حیدری موضع گیری کرده و اشتباه او را عجیب و غریب تلقی کنند.

کارشناسانی چون رضا کرمانشاهی، ابراهیم میرزابیگی، حسین عسگری، حیدر سلیمانی و غلامرضا جباری همگی تاکید داشتند خطای هند بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد و تصمیم داور اشتباه بوده است.

شاید اگر رکورد کلین شیت های پرسپولیس شکسته نمی شد، کمتر انتقاد به حیدری وارد می آمد اما پایه و اساس انتقاد گل محمدی و اهالی پرسپولیس به این دلیل است که آمار بیرانوند و پرسپولیس با این تصمیم عجیب شکست. به گونه ای که گل محمدی پس از پایان بازی با هوادار در خصوص داوری بیژن حیدری گفت:

جملاتی که کاملا مشخص است دلیل این ناراحتی به واسطه قطع شدن روند موفقیت پرسپولیس در بسته نگه داشتن دروازه اش بوده است. به هرحال در شرایطی که پرسپولیس در چهار بازی قبلی‌اش کلین‌شیت کرده بود، با پنالتی حاصل از تصمیم بیژن حیدری پس از 442 دقیقه دروازه‌اش باز شد تا بیرانوند بیش از این نتواند رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش را حفظ کند و همین موضوع دلیل اصلی ناراحتی پرسپولیسی ها از داوری دیروز بوده است.

به هر روی دروازه پرسپولیس پس از 442 دقیقه باز شد تا بیرو از بازی بعدی به دنبال شروع رکورد تازه ای باشد.

طبق آنچه بچه‌های ما از بیرون دیدند و در فیلم‌ها نیز مشخص بود حیدری تصمیم اشتباهی گرفت. با وجود اینکه خیلی خوب داوری و بازی را مدیریت کرد و خوب هم سوت زد اما در آن صحنه سخت اشتباه کرد. خوشبختانه این اشتباه در نتیجه بازی تأثیر نداشت اما ناراحت هستیم از اینکه نتوانستیم برای پنجمین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داریم. با وجود این به تیم داوری خدا قوت و خسته‌ نباشید می‌گویم. با توجه به جوانگرایی انجام شده و با تجربه‌تر شدن داوران دیگر از لحاظ داوری پیشرفت خوبی کرده‌ایم و این موضوع جای خوشحالی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها