قانون اجازه قرارداد شش ماهه به رضایی نمی‌دهد

از طرفی می‌گویند قانون اجازه نمی‌دهد که رضایی با تیمی 6 ماهه قرارداد ببندد.

قانون اجازه قرارداد شش ماهه به رضایی نمی‌دهد

کاوه رضایی که برای تقویت خط حمله استقلال به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شد و در اردوی پیش فصل این تیم هم شرکت کرد، اکنون برای پوشیدن پیراهن آبی در لیگ بیست و دوم دچار مشکل شده است.

گفته می‌شود رضایی به دلیل مشکلات اقامتی در کشور بلژیک فعلا قادر به همراهی استقلال نیست. البته نبود جای خالی در لیست استقلال هم به عنوان دلیل دیگری مطرح می‌شود اما باشگاه معتقد است بر اساس آیین نامه می‌تواند جایی را برای رضایی خالی کند و با وجود مخالفت مراجع تصمیم گیرنده در فدراسیون، استقلال روی مواضع خودش در استناد به قانون بازیکنان مازاد در آیین نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ، تاکید دارد. به همین خاطر مسئولان مربوطه بحث سکوت قانون را پیش می‌کشند و موضع شفافی را در این مورد بیان نمی‌کنند.

با اینحال مساله اقامتی رضایی در بلژیک مانع اول است که هنوز حل نشده و بنابراین او نمی‌تواند قراردادش را نهایی و آبی‌پوشان را در مسابقات همراهی کند. از طرفی با توجه به توافقی که استقلال با این بازیکن داشته و قراردادی داخلی بسته شده، مدیران این باشگاه دوست ندارند او را به راحتی از دست بدهند.

در این بین اخباری مبنی بر مذاکره رضایی با پرسپولیس وجود دارد اما مدیران باشگاه استقلال به دنبال این هستند او راهی تراکتور شود که در این خصوص مذاکرات مثبتی نیز بین طرفین انجام شده اما هنوز به عقد قرارداد نرسیده است. در همین راستا تلاش می‌شود که با توافقی دو طرفه، رضایی تا نیم فصل در تراکتور بازی حضور داشته باشد و سپس برای نیمه دوم لیگ به تیم ساپینتو برگردد.

به هرحال باید دید در نهایت سرنوشت رضایی به کجا ختم می‌شود و این بازیکن چه تصمیمی برای ادامه فعالیت خودش خواهد گرفت. از طرفی می‌گویند قانون اجازه نمی‌دهد که رضایی با تیمی 6 ماهه قرارداد ببندد و این شرایط فقط برای نیم فصل دوم وجود دارد که یک بازیکن با تیمی قرارداد شش ماهه امضا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها