واکنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به نامه ۸ باشگاه لیگ برتری

وضعیت اسکان تیم‌ها و عوامل اجرایی مسابقه مطرح بود که آن هم وضعیت خوبی دارد.

 واکنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به نامه ۸ باشگاه لیگ برتری

هفته گذشته خبری مبنی بر نامه هشت باشگاه لیگ برتری به سازمان لیگ مبنی بر میزبانی ضعیف شهر مسجدسلیمان منتشر شد. مطابق این خبر، باشگاه‌های فوق به سازمان لیگ اعلام کرده بودند که به‌خاطر شرایط میزبانی، حاضر نیستند برای دیدار با باشگاه نفت به این شهر سفر کنند.

هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در این باره اظهار داشت: ما هم شنیدیم که چنین نامه‌ای نوشته شده است. شرایط نرمالی در مسجدسلیمان وجود دارد و فدراسیون فوتبال دو یا سه موضوع را برای میزبانی ما برشمرد. وضعیت اسکان تیم‌ها و عوامل اجرایی مسابقه مطرح بود که آن هم وضعیت خوبی دارد. ما مشکلی بابت برگزاری دیدارها در مسجدسلیمان نداریم.

وی با اشاره به قطعی برق در دیدار نفت MIS مقابل مس کرمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: این اتفاق در حد چند ثانیه بود و در همه ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد، ممکن است شهرهای دیگر هم نواقصی داشته باشند. تعدادی از چراغ‌های یکی از پروژکتورها خاموش شد که باعث نشد داور تصمیم به قطع بازی بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد وضعیت مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با مدیران ارشد مناطق نفت‌خیز مسجدسلیمان داشتیم و دنبال تأمین منابع مالی هستیم. شرایط ما به‌گونه‌ای است که باید اسپانسر بگیریم و منابع مالی خود را تأمین کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها