پایگاه‌های نظامی در خدمت کاروان پارالمپیک آمریکا/ تمرین یانکی‌ها در شرایط آب و هوایی توکیو ۲۰۲۰

مسئولان ورزش آمریکا اقدام جالب توجهی برای کسب موفقیت بیشتر در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ را در نظر گرفته‌اند.

پایگاه‌های نظامی در خدمت کاروان پارالمپیک آمریکا/ تمرین یانکی‌ها در شرایط آب و هوایی توکیو ۲۰۲۰

بازی‌های المپیک توکیو طی روزهای 25 جولای تا 9 آگوست سال آینده میلادی و بازی‌های پارالمپیک 25 آگوست تا 6 سپتامبر برگزار خواهد شد. در فاصله بیش از یک سال تا آغاز این دو رویداد بزرگ دنیا ورزش، مسئولان ورزش آمریکا در تلاش هستند تا هر کاری برای موفقیت این کشور انجام بدهند.

آخرین اقدام آمریکایی‌ها طی یک کنفرانس خبری و توسط یکی از مسئولان رونمایی شد. به گفته «فینبار کروان» نایب رئیس کمیته المپیک المپیک و پارالمپیک قرار است در مرکز تمرینی المپیک و پارالمپیک این کشور، شرایط آب و هوایی مشابه با شهر توکیو برای تطابق ورزشکاران ایجاد شود. در واقع قرار است این مرکز تمرینی به ورزشکاران در مسیر یادگیری برای اجرای حرکات ورزشی خود در رطوبت بالا و کنترل وضعیت مایعات بدن آموزش داده شود.

کروان در این باره گفت: ورزشکاران ما نباید تجربیات بین‌المللی خود را دست‌کم بگیرند. این یک چالش است، اما برای ما ناشناخته نیست. ما قرار است در این باره همکاری بسیار نزدیکی با آنها داشته باشیم.

پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در زمان برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک به بالاترین اندازه‌اش در سال آینده برسد و این مسئله با توجه به افزایش دمای کشور ژاپن در سال گذشته و رسیدن آن به 41.1 درجه افزایش یافته است.

همین مسئله باعث شده تا کمیته بین‌المللی المپیک و همچنین مسئولان برگزاری «توکیو 2020» یک دفترچه راهنمای 38 صفحه‌ای را آماده کنند که در آن اقدامات لازم برای کاهش خطرات بالقوه از گرما آموزش داده شده است.

همچنین قرار است به منظور آمادگی برای پارالمپیک، ورزشکاران آمریکایی از پایگاه‌های نظامی این کشور در خاک کشور ژاپن استفاده کنند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها