مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد : اول در چاه می‌افتیم و بعد فکر می‌کنیم

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: باید همه حواس‌مان جمع باشد که خارجی‌ها دنبال نقطه ضعف از تیم ایران هستند و ما نباید بهانه دست شان بدهیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد  : اول در چاه می‌افتیم و بعد فکر می‌کنیم

محسن کاوه در مورد اتفاقی که در مورد کشتی‌گیر وزن ٥١ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان رخ داد و به از دست دادن قهرمانی جهان منجر شد، اظهار داشت: موضع سخت‌گیرانه‌ای با ما داشتند. ما واقعا جایگاهی در اتحادیه جهانی نداریم و حتما باید در این خصوص کاری انجام دهیم. باید در هیئت ژوری نماینده داشته باشیم تا بتوانیم در خصوص بحث‌های داوری رایزنی کنیم. متاسفانه به نظر من روز چهارشنبه برای ما سناریویی طراحی کرده بودند.

وی ادامه داد: در طول مبارزه، حداقل ٦-٧ مورد به ضرر کشتی گیر ٥١ کیلوگرم ما سوت زده شد که مانع از اجرای فن این بچه می‌شد، حق او باخت نبود و در همین شرایط قلی‌زاده گیر افتاد و ضربه شد اما کشتی گیر برتر تشک بود و با این شکست چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌شود. به هر شکل ما نایب قهرمان دنیا شدیم اما در خصوص کشتی گیر ٥١ کیلوگرم ما سختگیرانه برخورد شد. به عقیده من این طراحی شده بود اما ما هم باید حواس مان باشد که آتو دست‌شان ندهیم.

کاوه با تاکید بر شایستگی غیر قابل انکار تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان از اتفاقی که در وزن ٥١ کیلوگرم افتاد ضربه خورد.باید همه حواس مان جمع باشد که دنبال نقطه ضعف از تیم ایران هستند و ما نباید بهانه دست شان بدهیم. در موضوع یخ‌کشی یک نفر مدالش را از دست داد ولی اینجا یک تیم پاسوز یک اشتباه شد. متاسفانه ما همیشه اول داخل چاه می افتیم و بعد در موردش فکر می‌کنیم. تیم ما تاوان این اشتباه را داد و باید از این اتفاق درس بگیریم.

مدیر تیم‌های ملی تاکید کرد: بچه‌ها کشتی‌های قابل قبولی گرفتند. اینها آینده کشتی ایران هستند. باید از تیم مربیگری آنها هم تشکر کرد که در ٦ ماه اخیر خیلی برای تیم زحمت کشیده بودند. آنها ارتباط عاطفی عمیقی با بچه‌ها برقرار کرده بودند و این خیلی ارزش دارد. تیمی یکدل که باز هم می‌گویم آنها قهرمان دنیا شدند، وقتی روی سکوی نایب قهرمانی رفتند همه خیلی ناراحت بودند، امیر توکلیان و همکارانش انگار که عزیزی را از دست داده‌اند و از ناراحتی زار می‌زدند. این نشان از تعصب و غیرت تیمی دارد و بیش از هر چیزی اتحاد و همدلی تیمی را نشان می‌دهد.

محسن کاوه همچنین با اشاره به اعزام تیم بزرگسالان به جام جایزه بزرگ گرجستان، در پاسخ به این سوال که رضا یزدانی هم در این تورنمنت روی تشک می‌رود، گفت: رضا یزدانی اگر بخواهد در جهانی کشتی بگیرد، حتما باید در یک تورنمنت روی تشک برود و به نظر من این از واجبات است. به نوعی این تورنمنت برای او یک جهانی کوچک محسوب می‌شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها