آخرین محک رضا یزدانی در مسابقات جایزه بزرگ گرجستان

به نظر می رسد کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نظر دارد در مسابقات جایزه بزرگ گرجستان، مدعی صاحب‌نام وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی را محک بزند.

آخرین محک رضا یزدانی در مسابقات جایزه بزرگ گرجستان

مسابقات جایزه بزرگ گرجستان 15 تا 20 مرداد 98 در تفلیس برگزار می‌شود و با توجه به اینکه نام رضا یزدانی در لیست اعزامی به لهستان گنجانده شده بود، قرار است این کشتی‌گیر نیز به رقابت‌های جایگزین که تورنمنت گرجستان خواهد بود، اعزام شود.

یزدانی بعد از المپیک 2016 ریو که بار دیگر با بدشانسی و ناداوری از دستیابی به مدال محروم ماند، دو سال از دنیای قهرمانی دور بود و از پیش از مسابقات جهانی 2018 بوداپست به منظور بازگشت به تیم ملی، تمریناتش را از سر گرفت و تاکنون نیز در چند میدان روی تشک رفته است.

او در انتخابی تیم ملی روز هفتم تیر نیز یک تک کشتی با علی شعبانی گرفت و حالا مربیان تیم ملی در نظر دارند با توجه به کارنامه قابل دفاع شعبانی در ماه‌های اخیر و عملکرد خوبش در جام بین‌المللی یاشاردوغو، رضا یزدانی را نیز در جام گرجستان محک بزنند.

پیش از این کادرفنی تیم ملی آزاد تأکید کرده است تا 15 شهریور هیچ اردونشینی ملی‌پوش نیست و چند روز پیش از اعزام لیست نفرات شرکت‌کننده در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان مشخص خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها