ملوانی‌ها کوتاه نیامدند؛ بروید برای خداحافظی سیدجلال تیم خارجی بزرگ بیاورید!

بدین ترتیب سید جلال حسینی در مصاف با تیم سایپا به صورت رسمی از دنیای بازی خداحافظی می کند

ملوانی‌ها کوتاه نیامدند؛ بروید برای خداحافظی سیدجلال تیم خارجی بزرگ بیاورید!

آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس قرار است روز شنبه آینده برابر پرسپولیس برگزار شود که محمود فکری را بالای سر خود می بیند. این در حالی است که پیش از این آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس قرار بود مقابل ملوان انزلی به عنوان بازی خداحافظی سید جلال حسینی برگزار شود اما...

باشگاه پرسپولیس در اقدامی غیرحرفه‌ای و با انتشار یک بیانیه غیر محترمانه اعلام کرده بود پرسپولیس باید مقابل تیم بزرگی بازی می‌کرد اما به دلیل نبود وقت آنها به مصاف ملوان می‌روند که این موضوع به مذاق انزلی چی‌ها خوش نیامد و با وجود علاقه‌ای که آنها به برگزاری این بازی داشتند اما برای حفظ اعتبار خود این بازی را لغو کردند.

بعد از این اتفاق باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از ملوانی ها عذر خواهی کرد. سپس چند بار دوستان مشترک وساطت کردند که این قائله ختم به خیر شده و بازی دوستانه ملوان و پرسپولیس برگزار شود اما انزلی چی ها زیر بار نرفته و یک جواب روشن دادند: " لطفا بروید برای بازی خداحافظی سید جلال حسینی یک تیم بزرگ خارجی بیاورید!"

بنابراین پرسپولیس نتوانست به مصاف تیمی برود که سیدجلال فوتبالش را در آن آغاز کرده  و حتی قرار بود که کاپیتان پرسپولیس در این بازی به یادماندنی در هر نیمه پیراهن یک تیم را بپوشد اما با اتفاقات رخ داده این بازی برگزار نخواهد شد.

بدین ترتیب سید جلال حسینی در مصاف با تیم سایپا به صورت رسمی از دنیای بازی خداحافظی می کند که به همراه آن توانسته بود در لیگ ششم اولین قهرمانی خودش در لیگ برتر را جشن بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها