پرسپولیس بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کند!

پرسپولیس برای کسب نایب قهرمانی لیگ برتر نیاز به برد در دو بازی باقیمانده دارد.

پرسپولیس بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کند!

به دلیل آلودگی هوا دو بار دیدار پرسپولیس مقابل شهرخودرو به تعویق افتاد اما قرار است این دو  تیم فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. این در حالی است که در صورتی که چنین اتفاقی رخ نمی‌داد شاگردان یحیی گل‌محمدی فردا در شیراز هفته پایانی لیگ برتر را مقابل فجر سپاسی برگزار می‌کردند.

با اتفاقاتی که رخ داد و پس از تعویق بازی با شهرخودرو حالا زمان برگزاری بازی هفته آخر نامشخص است هر چند که زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ 12 خرداد به گوش می‌رسد. این در حالی است که طبق برنامه اعلام شده قرار است تیم ملی فوتبال کشورمان برای برپایی اردو در تاریخ 9 خرداد به قطر برود که در صورت چنین اتفاقی، وضعیت برای تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش دارند سخت خواهد شد.

پرسپولیس برای کسب نایب قهرمانی لیگ برتر نیاز به برد در دو بازی باقیمانده دارد و به دنبال این است تا در بازی هفته آخر همراه با ملی‌پوشانش به زمین برود. از طرف دیگر خبر می‌رسد که کادر فنی این تیم علاقه‌ای ندارد بدون ملی‌پوشان بازی کند. کاردفنی پرسپولیس به اهمیت 2 بازی باقیمانده بسیار واقف هستند و می‌دانند که برای کسب 6 امتیاز و به دست آوردن جایگاه دوم جدول، به همه ابزار خود نیاز دارند.

با این همه باشگاه پرسپولیس خواستار این است که با وجود رقم خوردن هر نتیجه‌ای در بازی هفته بیست و نهم و در بازی با شهرخودرو، کلیه بازی‌ها در هفته سی‌ام به صورت همزمان و با شرایط برابر برگزار شود. پرسپولیسی‌ها به دنبال این هستند که اگر قرار است بدون ملی‌پوشان بازی کنند باید کلیه تیم‌ها بدون ملی‌پوشان خود به زمین بروند و اگر قرار است تیمی بازیکنش را به تیم ملی ندهد آنها هم باید با ملی‌پوشان خود در زمین حاضر شوند.

در خصوص هفته سی‌ام لیگ برتر هم قرار است توافقاتی صورت بگیرد. مسئولان مربوطه با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هماهنگ خواهند کرد تا اگر او اجازه دهد در تاریخ 11 خرداد ملی‌پوشان یک روزه به تیم‌های خود ملحق شوند و بعد از پایان بازی‌های لیگ دوباره به قطر برگردند. این فرضیه هم مطرح است که تیم‌ها بدون ملی‌پوشان خود در هفته پایانی لیگ در زمین حضور پیدا کنند. اگر اسکوچیچ راضی به این مسأله نشود (برگشتن ملی‌پوشان برای انجام بازی در لیگ برتر) احتمالاً هفته سی‌ام لیگ برتر بعد از پایان اردوی تیم ملی انجام خواهد شد.

همه چیز در گروی توافقات احتمالی در روزهای آینده است اما چیزی که در این میان اهمیت دارد این است که باشگاه پرسپولیس خواستار شرایط برابر برای همه تیم‌های لیگ برتری شده و اگر قرار است ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی بروند باید همه بازیکنان راهی اردو شوند و اگر قرار است تیمی از این مسأله سرپیچی کند احتمالاً باشگاه پرسپولیس موضع دیگری خواهد گرفت چرا که یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی این تیم برای بازی هفته آخر به همه بازیکنانش نیاز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها