راهنمای خرید میز ناهارخوری مناسب فضاهای محدود

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه دلتان می خواسته موقع غذا خوردن با خانواده، صمیمانه تر کنار هم بنشینید، باید به شما تبریک بگوییم! این فضای دوست داشتنی می تواند شادی و آرامش بیشتری را به شما هدیه بدهد! و البته بهترین مدل میز ناهارخوری که به شما معرفی می کنیم، میزهای لهستانی هستند. این میز و صندلی ناهارخوری در نوع خود، منحصر به فرد و با شکوه طراحی می شوند تا نظر هر مخاطب را به خود جلب کنند! گاهی زیبایی های میز و صندلی های ناهارخوری به قدری فریبنده است که مبهوت و مسحور آنها خواهید شد!

انواع مدل های میز ناهارخوری مناسب فضاهای محدود و منازل کوچک، محصولاتی خلاقانه هستند تا به خانواده ها این امکان را بدهند خانه خود را به زیباترین شکل بچینند؛ حتی اگر فضای محدودی در اختیار داشته باشند. این نوع میزها، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی هم سازگار هستند. اگر آشپزخانه کوچکی دارید و می خواهید حتماً میز و صندلی مناسبی تهیه کنید، میزهای لهستانی بهترین گزینه برایتان هستند.

مدل های جدید میز ناهارخوری در منازل با متراژ کم

انواع مدل های میز ناهارخوری جدید، شیک و زیبا از یک طراحی منحصر به فرد و خلاقانه بهره گرفته اند! این میزها به طور متداول در شکل های مربعی، مستطیلی، دایره، نیم دایره و بیضی کوچک ساخته می شوند. همین مدل ها را در رنگ بندی متنوع در بازار می توانید پیدا کنید. محبوب ترین رنگ ها برای میز و صندلی ناهارخوری، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و یا قرمز ماهگونی هستند. رنگ های طیف قهوه ای با هر سبک طراحی داخلی سازگاری دارند، برای همین پرفروش هستند.

میزهای ناهارخوری لهستانی که به شکل مربعی یا مستطیلی هستند، بیشتر برای قرار گرفتن در زاویه ها، جایی که فضا محدوتر است، کاربرد دارند. میزهای نیم دایره برای مکان هایی با متراژ بسیار کوچک به کار می روند. اگر فکر می کنید فضای بیشتری در اختیار دارید، پس می توانید میز ناهارخوری دایره ای یا بیضی را بخرید. اما در کل، قبل از خرید میز و صندلی های ناهارخوری باید بدانید که آنها را قرار است کجا قرار دهید و چقدر فضا برای میز یا اطراف آن وجود دارد.

نکات مهم هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری

1- چقدر فضای آزاد در اختیار دارید؟

ابعاد و اندازه های میز و صندلی ناهارخوری بسیار اهمیت دارد. در واقع شما قبل از اینکه برای خرید به فروشگاه بروید باید بدانید که این محصولات را می خواهید کجا در خانه تان بگذارید و چقدر فضا در اختیار دارید.

خوشبختانه انواع میز ناهارخوری در بازار وجود دارند که برای متراژ مختلف مناسب هستند. فراموش نکنید که تعداد صندلی های اطراف میز را بر اساس تعداد نفراتی که قرار است با هم دور میز بنشینند، محاسبه کنید.

سعی کنید وقتی فضای مورد نظر را اندازه گیری می کنید، حدود 50 سانتی متر از هر طرف آزاد بگذارید تا افراد بتوانند اطراف میز حرکت کنند.

2- رنگ بندی میز و صندلی های ناهارخوری چگونه باشد؟

نکته مهم بعدی برای خرید میز ناهارخوری این است که رنگ بندی آن باید چگونه باشد. در واقع هیچ قانون خاصی وجود ندارد که شما را ملزم به خرید میزهای قهوه ای یا سفید کند؛ این سبک دکوراسیون داخلی خانه شما است که تعیین می کند باید کدام یک از انواع رنگ های میز ناهارخوری را بخرید.

برای سبک های مدرن و مینیمال، رنگ های روشن و یک دست مناسب تر است. رنگ های تیره اغلب تداعی گر سبک کلاسیک هستند.

3- کیفیت میزناهارخوری و ویژگی های آن چگونه است؟

همه ما به دنبال خرید میز ناهارخوری باکیفیت هستیم، پس علاوه بر زیبایی ظاهری، باید به فاکتورهایی نظیر کیفیت، دوام و ماندگاری، پردازش سطح چوب، مواد اولیه و مراحل تولید و برند سازنده توجه کنید.

انواع چوب های طبیعی نظیر راش، گردو، بلوط و افرا برای میز و صندلی های ناهارخوری استفاده می شوند. به علاوه، چوب های بادوام نیز در این زمینه کاربرد دارند. پس موقع خرید میز ناهارخوری از فروشنده سوال کنید مواد اولیه محصولات از کدام نوع است.

4- قیمت میز ناهارخوری چقدر است؟

قیمت میز ناهارخوری در حقیقت به تمامی موارد فوق بستگی دارد. طبیعتاً میزهای ساخته شده با چوب های طبیعی، گران تر هستند. میزهای ناهارخوری قهوه ای تیره و یا قرمز ماهگونی از چوب های خاص و گرانقیمت ساخته می شوند، بنابراین، قیمت بیشتری دارند. شما می توانید انواع میز و صندلی های ناهارخوری را با توجه به بودجه مالی خود تهیه کنید.

خرید میز و صندلی ناهارخوری با تضمین کیفیت

موقع خرید میز ناهاری خوری با صدها مدل متنوع و رنگ بندی جذاب مواجه هستید. بهترین کار این است که با در نظر گرفتن نکات فوق، محصولات مناسب را انتخاب نمایید. گالری هومتو، مرکز تخصصی طراحی و ساخت انواع مبلمان، میز و صندلی ناهارخوری، انواع تخت خواب، میز و آینه کنسول است. بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات به کار می روند و کیفیت همه مصنوعات چوبی تضمین شده است. شما می توانید با آسودگی خیال، هر کدام از انواع میز و صندلی های ناهارخوری که مورد پسندتان بود، انتخاب نموده و خریداری کنید.

با مراجعه به وبسایت فروشگاه مبلمان و دکوراسیون هومتو به آدرس اینترنتی hometofurniture.com می توانید انواع مبلمان و میز و صندلی ها را بررسی نموده و سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر مصنوعات چوبی که در این فروشگاه ارائه شده اند، مهندسان این شرکت مفتخر هستند خدمات ساخت سفارشی انواع میز و صندلی و مبلمان را برای مشتریان علاقه مند، ارائه دهند. کافیست طرح اختصاصی مورد نظرتان را برای کارشناسان ارسال نمایید تا ترتیب انجام کارها برایتان داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها