رحمانی: سقف بودجه؟ مبلغ رضایت‌نامه یک دروازه‌بان ۸۵ میلیارد بوده است/ به گزینه‌ای غیر از ویسی فکر نکرده‌ایم

نظر همه اعضای هیئت مدیره باشگاه روی عبدالله ویسی است و ما به گزینه‌ای غیر از او فکر نکرده‌ایم.

 رحمانی: سقف بودجه؟ مبلغ رضایت‌نامه یک دروازه‌بان ۸۵ میلیارد بوده است/ به گزینه‌ای غیر از ویسی فکر نکرده‌ایم

مدیرعامل جدید باشگاه صنعت نفت گفت: نظر همه اعضای هیئت مدیره باشگاه روی عبدالله ویسی است و ما به گزینه‌ای غیر از او فکر نکرده‌ایم.

محمدحسین رحمانی در ارتباط با انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه صنعت نفت اظهار داشت: پس از بررسی‌های زیاد مجمع باشگاه تشکیل شد و اعضای هیئت مدیره معرفی شدند. جا دارد از زحمات اعضای پیشین هیئت مدیره باشگاه تشکر کنم، این عزیزان باشگاه را با تمام مشکلاتی که وجود داشت سرپا نگه داشتند و در حال حاضر به دست ما سپردند. صنعت نفت متعلق به مردم آبادان است و باید این امانت را به خوبی حفظ کنیم و مثل گذشتگان تحویل امانتدار بعدی دهیم. 

وی ادامه داد: بزرگترین دغدغه ما از دست رفتن زمان است. هر مشکلی را می‌توان حل کرد غیر از زمان از دست رفته. در تلاش هسستیم در حد توان بهترین کار را برای صنعت نفت انجام دهیم. باید برنامه‌ریزی مناسبی کنیم و در مسیر پیش رو هیچ کم‌کاری نمی‌توانیم داشته باشیم و باید خودمان را به استانداردهای لازم برسانیم تا اسباب شادی مردم آبادان و علاقه‌مندان صنعت نفت را فراهم کنیم.

 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به این موضوع که در ابتدای کار بزرگترین چالش مدیریت جدید انتخاب سرمربی خواهد بود، عنوان کرد: صددرصد انتخاب همه اعضای هیئت مدیره عبدالله ویسی است و سعی خواهیم کرد مذاکرات ما با ویسی به توافق ختم شود. ویسی انسان فوق‌العاده باشخصیتی است و تمام توانش را برای صنعت نفت گذاشته و به حق خواسته‌هایی دارد و ما باید در مسیر تحقق آنها برنامه‌ریزی کنیم. ارتباط خوبی با ویسی دارم و سعی می‌کنیم با گفت‌وگو به تفاهم مشترک برسیم. در نهایت امیدواریم نتیجه صحبت‌های ما ادامه همکاری ویسی با صنعت نفت باشد، چون به هیچ گزینه دیگری فکر نکرده‌ایم.

رحمانی در خصوص اینکه ویسی خواستار تعیین بودجه مناسب و تلاش باشگاه برای قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول در فصل آینده است، خاطرنشان کرد: در صنعت نفت به دنبال این هستیم که بهترین نتایج را کسب کنیم، اما ابتدا باید واقعیت‌های پیرامون باشگاه را مدنظر قرار دهیم و قول بیهوده‌ای ندهیم. در حال حاضر با توجه به شرایط و موجودیت باشگاه نمی‌توانیم بگوییم که خیلی سریع به این هدف‌مان می‌رسیم اما می‌توانیم بگوییم که با یک برنامه‌ریزی خوبب و ثبات در مدیریت و کادرفنی باشگاه این موضوع را تحقق ببخشیم. هواداران صنعت نفت باید حوصله کنند و به مجموعه باشگاه زمان بدهند تا در آینده‌ای کوتاه اتفاقات خوبی را برای صنعت نفت رقم بزنیم.

وی در واکنش به این موضوع که در پایان فصل، اتفاقاتی افتاد که باعث ناراحتی طالب ریکانی شد و کاپیتان صنعت نفت بگوید که از این تیم جدا خواهد شد و آیا برنامه‌ای برای حفظ او دارید؟ تصریح کرد: طالب هویت صنعت نفت است، خیلی از بازیکنان با صنعت نفت دیده و بزرگ شدند و به بهترین جایگاه‌ها رسیدند. ریکانی کاپیتان تیم ما است اما ما دخالتی در مسائل فنی تیم نخواهیم داشت و هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص جذب و حفظ بازیکنان را به عهده کادرفنی می‌گذاریم و هر خواسته‌ای که سرمربی تیم داشته باشد سعی می‌کنیم انجام دهیم.

 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که موافق اجرای قانون سقف بودجه در فصل آینده است؟ گفت: این قانون شامل حال باشگاه ما نمی‌شود چون آنقدر پول نداریم. امیدواریم این قانون به درستی اجرا شود، هرچند همین الان هم خلاف آن را می‌بینیم. طبق آنچه در سایت‌های بین‌المللی اعلام شده مبلغ رضایت‌نامه دروازه‌بان یکی از تیم‌ها نزدیک به 85 میلیارد تومان بوده است. در این حالت چگونه آن باشگاه می‌خواهد  سقف بودجه را رعایت کند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها