6 کشور با زیباترین پرچم در دنیا + تصاویر

هر کشور بایستی برای حضور در مجمع بین المللی جهانی، پرچمی را برای خود انتخاب کند. این پرچم نشان دهنده نمادهایی است که برای کشور مهم تلقی می شوند. حال این که پرچم به چه شکل طراحی شود و چه رنگ هایی در آن به کار برود، بسته به این که چه چیزی در آن کشور مهم است، انتخاب می شود.

6 کشور با زیباترین پرچم در دنیا  + تصاویر

به گزارش مستقل آنلاین؛ هر کشور بایستی برای حضور در مجمع بین المللی جهانی، پرچمی را برای خود انتخاب کند. این پرچم نشان دهنده نمادهایی است که برای کشور مهم تلقی می شوند

به نوشته سایت طلا، هر کشور بایستی برای حضور در مجمع بین المللی جهانی، پرچمی را برای خود انتخاب کند. این پرچم نشان دهنده نمادهایی است که برای کشور مهم تلقی می شوند. حال این که پرچم به چه شکل طراحی شود و چه رنگ هایی در آن به کار برود، بسته به این که چه چیزی در آن کشور مهم است، انتخاب می شود. چیزی که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم، کشورهایی هستند که زیباترین پرچم ها را از آن خود کرده اند. با ما همراه باشید تا زیباترین پرچم دنیا را به شما معرفی کنیم.

 

در ابتدای این مطلب، بدون معطلی به سراغ معرفی کشورهایی می رویم که پرچم های آن ها به عنوان زیباترین پرچم های جهان شناخته می شوند.

1- کشور مکزیک

 

41378423

 

درمورد کشور مکزیک هیچ نمی گوییم! کافیست به پرچم این کشور نگاه کنید تا متوجه شوید که تا چه اندازه این پرچم دارای نقش و ترکیب رنگ فوق‌العاده ای است. در وسط این پرچم یک عقاب طلایی دیده می شود که برای مردم مکزیک، معنا و مفهوم بسیاری دارد. این کشور که حدودا 113 میلیون جمعیت دارد، تا به امروز توانسته پرچم خود را به عنوان زیباترین پرچم در دنیا معرفی کند. در طرح این پرچم همچنین شما شاهد یک مار هستید که نشان دهنده پلیدی و زشتی ها می باشد. رنگ های مختلف این پرچم نیز نشانه صلح و جنگ هایی است که مردمان مکزیک برای استقلال خود انجام داده اند.

کشور ژاپن

 

47203261

 

شاید برای شما سوال پیش آید که چرا ژاپن در این لیست قرار گرفته است. باید بگوییم که سادگی بسیاری که در پرچم ژاپن به چشم می خورد، باعث شده تا این پرچم نیز به عنوان زیباترین پرچم جهان شناخته شود. چاپ پرچم ژاپن زمان زیادی به طول نمی انجامد و شاید یکی از دلایلی که آن را به زیباترین پرچم تبدیل کرده است نیز دقیقا همین موضوع باشد، سادگی و راحتی در طرح و چاپ! دایره سرخی که در مرکز این پرچم قرار دارد، مفاهیم بسیاری را به مردم ژاپن منتقل می کند.

کشور آلبانی

 

10390189

 

یکی دیگر از زیباترین پرچم های جهان، پرچم کشور آلبانی است. اگر به عکس زیباترین پرچم های دنیا نگاه کنید، مشاهده می کنید که بعد از مکزیک و ژاپن، آلبانی توانسته است با طراحی منحصر به فرد پرچم خود جایگاه سوم را از آن خود کند. شاید آلبانی نتواند تک عنوان زیباترین پرچم دنیا را از آن خود کند، اما طراحی عقاب های مشکی در وسط رنگ قرمز، جذابیت وصف ناپذیری به این پرچم داده است.

 

47314812

 

کشور بوتان

پرچم کشور بوتان که در دسته بندی عجیب ترین پرچم های جهان نیز جای می گیرد، یکی دیگر از پرچم های زیبا در این لیست است. این پرچم از دو رنگ زرد و نارنجی به همراه تصویر یک اژدها طراحی شده است. هر یک از رنگ های این پرچم معنای خاصی با خود به همراه دارند، اما اژدهایی که بر روی این پرچم نقش بسته است، نماد قدرت کشور بوتان می باشد. در دستان این اژدها نیز جواهراتی را مشاهده می کنید که نماد ثروت مردم بوتان می باشد. رنگ سفید اژدها نیز به دلیل بی طرفی و صلح بوتان در جهان انتخاب شده است.

کشور بلیز

 

86236253

 

یکی از خارق العاده ترین پرچم هایی که در این لیست قرار می گیرد و به عنوان زیباترین پرچم جهان نیز معرفی می شود، پرچم کشور بلیز است. طراحی منحصر به فرد آن و ترکیب رنگ فوق‌العاده ای که این کشور از آن خود کرده است، توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. کشور بلیز جزو معدود کشورهایی است که تصویر انسان برای طراحی پرچم خود استفاده کرده است. انسان هایی که بر روی این پرچم مشاهده می کنید، رنگین پوست و سفید پوست بوده که نشان دهنده احترام این کشور به رنگین پوست ها است. اگر علاقه به تاریخ کشورها و پرچم آن ها دارید، به هیچ عنوان پرچم بلیز را فراموش نکنید. می توانید با بررسی قیمت پرچم، آن را برای خود چاپ کرده و از نزدیک به بررسی آن بپردازید.

کشور کامبوج

 

42459468

 

پرچم کشور کامبوج نیز در آخرین رده بندی این فهرست قرار می گیرد. کشور کامبوج از رنگ آبی و قرمز برای رنگ پس زمینه پرچم خود استفاده کرده و طرح مرکزی آن را نیز به رنگ سفید ارائه داده است. این پرچم از سال 1993 تا به امروز به عنوان پرچم رسمی این کشور معرفی شده و طراحی بی نقص آن نیز، آن را تبدیل به زیباترین پرچم دنیا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها