5 مورد مهم که برای اجاره خانه و سوئیت مناسب در تهران باید بدانید!

برای مسافرانی که به تهران سفر می‌کنند، مهم‌ترین مسئله این است که از ترافیک سنگین شهر دور باشند و در عین حال به تمام کارهایشان برسند. به همین خاطر همیشه پیشنهاد می‌دهیم بر اساس هدفی که برای سفر دارید، سوئیت و آپارتمان رزرو کنید. مثلاً اگر برای درمان به تهران می‌روید باید حتماً نزدیک بیمارستان اقامت داشته و اگر سفرتان کاری است، نزدیک محلی که بیشترین رفت‌وآمد را دارید، سوئیت رزرو کنید. برای گشت‌وگذار هم بهترین پیشنهاد انتخاب سوئیتی در نزدیکی مرکز شهر است که البته همیشه ترافیک دارد.

قرار است در این مقاله به طور خلاصه 5 نکته مهم برای اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران را معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در سفرتان داشته باشید.

ejare1

 

دسترسی راحت به مترو و اتوبوس

بهترین پیشنهاد برای رزرو سوئیت و آپارتمان مبله در تهران این است که حتماً خانه‌ای را انتخاب کنید که فاصله کمی تا ایستگاه مترو یا brt داشته باشد. به این ترتیب هم می‌توانید از ترافیک فرار کنید و هم تقریباً به تمام نقاط مهم شهر دسترسی راحت و ارزانی داشته باشید.

البته یادتان باشد که ساعات اولیه صبح و عصر هنگام تعطیلی ادارات ترافیک تقریباً در تمامی اتوبان‌ها و مسیرهای اصلی سنگین است و ممکن است ازدحام مترو کمی هم بیشتر باشد، به‌خصوص اگر می‌خواهید با مترو به سمت بازار بروید، باید حتماً به این مسئله توجه کنید.

فاصله کم تا مرکز شهر

نکته مهم دیگر توجه به فاصله سوئیت تا مرکز شهر است. بیشتر مسافران با هدف بازدید از جاذبه‌ها به تهران سفر می‌کنند یا در ماموریت کاری هستند؛ به همین خاطر بهتر است که برای فرار از ترافیک و معطل نشدن در خیابان‌ها، مرکز شهر خانه گرفته و به همه‌جا دسترسی تقریباً آسان و راحتی داشته باشند.

همچنین، یادتان باشد که در حاشیه شهر اصلاً آپارتمان رزرو نکنید و حتماً سراغ مناطق مسکونی یا آپارتمان‌هایی که در قسمت‌های امن شهر هستند، بروید تا علاوه بر دسترسی راحت به تمام تهران، امنیت محل اقامتتان هم حفظ شود. به‌عنوان آخرین نکته مهم هم یادتان باشد که به فاصله نزدیک خانه تا داروخانه، درمانگاه، سوپرمارکت و فروشگاه‌ها هم توجه کنید تا برای تهیه مایحتاج روزانه مجبور به رفت‌وآمد زیادی نباشید.

پارکینگ اختصاصی  

اگر با ماشین خودتان به تهران سفر کردید، مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید؛ پارکینگ اختصاصی است.

همان‌طوری که می‌دانید تهران شهر شلوغی است و حالا که هر خانواده دو یا سه ماشین دارد، پیدا کردن جای پارک مناسب خیلی راحت نیست. حالا در نظر بگیرید که در مرکز شهر که پر از اداره و شرکت است، بخواهید خانه بگیرید، به این ترتیب تقریباً پیداکردن جای پارک مناسب امکان ندارد و باید سراغ پارکینگ‌های عمومی بروید، پس توصیه می‌کنیم موقع رزرو خانه حتماً آپارتمان و سوئیتی را انتخاب کنید که پارکینگ اختصاصی داشته باشد.

امکانات خانه و تجربه مهمانان قبلی را بخوانید

فرقی نمی‌کند که با چه هدفی سفر کردید، مهم‌ترین مسئله این است که خانه امکانات رفاهی و اقامتی لازم و ضروری را داشته باشد. به همین ترتیب پیش از رزرو سوئیت، نظر و تجربه مهمانان قبلی را بخوانید تا متوجه شوید که برخورد مالک، وضعیت بهداشت خانه و امکانات محیط در چه وضعیتی است و اگر این دو مورد مثبت بودید، سراغ بررسی سایر موارد یعنی:

  • هزینه هر شب اجاره
  • فاصله تا نقاط مهم شهر مانند مرکز شهر یا فرودگاه
  • وسایل و امکانات آشپزخانه مانند اجاق‌گاز و ...
  • نوع سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی
  • نوع سیستم تهویه هوا مانند اسپیلت، چیلر، کولر آبی و ...
  • تعداد اتاق، تختخواب و یا رختخواب برای استراحت و ...

بروید. در ضمن برای اقامت راحت‌تر هم بهتر است که همیشه وسایل شخصی، حداقل یک پتوی مسافرتی و یا بالشت شخصی را همراه ببرید.

به قوانین اجاره خانه توجه کنید!

به‌عنوان آخرین نکته رزرو سوئیت و آپارتمان مبله در تهران یادتان باشد که حتماً به قوانین اجاره خانه هم توجه کنید، مثلاً بعضی از خانه‌ها فقط تا سقف 5 نفر قابل اجاره هستند و به تعداد بیشتر داده نمی‌شوند یا مثلاً برخی از مالکان موافق همراه داشتن حیوان خانگی یا اجاره خانه به گروه‌های مجرد نیستند. به همین خاطر بهتر است قوانین هر خانه را بررسی کرده و موردی را اجاره کنید که مناسب شرایطتان باشد.

اگر سوئیت مبله در تهران اجاره کردید، قوانین را با دقت بخوانید

ejare2

 

چگونه با بهترین قیمت برای سفر تهران سوئیت رزرو کنم؟

تا اینجا با 5 مورد مهم که باید در اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران یادتان باشد، اشاره کردیم. یادتان باشد که پیش از پرداخت هزینه اجاره سوئیت؛ حتماً به مواردی مانند فاصله تا دیدنی‌های مهم شهر، فرودگاه، ترمینال یا راه‌آهن، دسترسی به مترو و دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی توجه کرده و بر اساس برنامه سفر و بودجه‌تان، آپارتمان مورد نظر را اجاره کنید.

البته حالا که صحبت از بودجه سفر شد، بهتر است که پیشنهاد دوم ما یعنی اجاره آنلاین سوئیت و آپارتمان با بهترین قیمت را هم بدانید. برای اجاره هرگونه سوئیت و آپارتمان در تهران و سراسر کشور با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه بهتر است که سراغ اینترنت بروید و از پلتفرم‌های معتبر و قانونی مثل هومسا، جاجیگا، جاباما، اقامت 24، جاجو، میهمان شو، اسنپ تیریپ و شب رفته و با جستجو در لیست سوئیت‌های تهران مورد مناسب را انتخاب کرده و اجاره کنید.

در صفحه اختصاصی هر سوئیت می‌توانید:

  • قوانین اجاره
  • امکانات و وسایل خانه
  • تجربه مهمانان قبلی

و سایر اطلاعات را بررسی کرده تا با رفتن به مرحله پرداخت و دریافت کد رهگیری، رزروتان قطعی شود.

امیدواریم سفر خوشی را به پایتخت تجربه کرده، از محل اقامتتان هم حسابی راضی باشید و هم از ترافیک همیشگی تهران دور بمانید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها