چرا دیگر کفن پوش‌ها به خیابانها نمی‌آیند؟

هشدار روزنامه جمهوری اسلامی بدنبال اظهارات رئیس کتابخانه مجلس: قرار است باز هم به سفارتخانه ای حمله شود؟/ چرا دیگر کفن پوش ها به خیابانها نمی آیند؟

چرا دیگر کفن پوش‌ها به خیابانها نمی‌آیند؟

در شرایط کنونی حکمرانی به دلیل در قدرت بودن مجموعه‌ای خاص، احتمال ظهور کفن‌پوشان در خیابان‌ها و میدان‌ها برای اعتراض به سیاست‌های دولت تقریباً نزدیک به صفر است.

از اینکه در سایه حکمرانی موجود، کفن‌پوشان به صحنه نمی‌آیند و به گرانی‌ها، موضعگیری‌ها و بعضی روابط داخلی و خارجی اعتراض نمی‌کنند، همگان باید خوشحال باشیم هرچند این را هم می‌دانیم که به صحنه آمدن‌های آنان در زمان بعضی از دولت‌های قبل خالی از اهداف و اغراض سیاسی نبوده است.

اگر معیار آن اعتراضات گرانی‌ها، موضعگیری‌ها و نارضایتی‌ از روابط داخلی و خارجی می‌بود امروز که گرانی‌ها چندین برابر شده و اشکال در سیاست‌ها و روابط بسیار بیشتر است باید بیش از گذشته شاهد حضور کفن‌پوشان در خیابان‌ها، میادین و حتی جاده قم به تهران باشیم.

به مسئولین یادآور می‌شویم که تجربه چهار دهه گذشته نشان داده همیشه در فضای فقدان مخالف در عرصه قدرت، رقابت‌های جدید شکل گرفته و به تنازع بقاء منجر شده است. در گرماگرم این رقابت‌ها، بسیاری از محرمات برای جماعت معترض به مباحات – اگر نگوئیم واجبات – تبدیل می‌شوند و آتش جنگ قدرت جدید زبانه می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • امید

    البته قیمت گران کفن را هم در نظر بگیرید که دیگه صرفه اقتصادی نداره مگه آنکه اقتصاد مقاومتی اجرا بشه و بجای کفن از گونی استفاده کنند

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها