تکذیب بازگشت مورینیو به رئال

سرجیو راموس شایعات مربوط به بازگشت ژوزه مورینیو به رئال مادرید را رد کرده و مدعی شد که این باشگاه به زین الدین زیدان ایمان دارد.

تکذیب بازگشت مورینیو به رئال

سرجیو راموس شایعات مربوط به بازگشت ژوزه مورینیو به رئال مادرید را رد کرده و مدعی شد که این باشگاه به زین الدین زیدان ایمان دارد.

به گزارش فوتبالی، زیدان پس از شکست برابر پاریسن ژرمن تحت فشار زیادی قرار گرفت و این در حالی است که تنها 6 ماه از حضور دوباره او روی نیمکت رئال مادرید می گذرد. رئال مادرید در لالیگا با اتلتیک بیلبائو هم امتیاز است و تنها با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد اما شرایط در لیگ قهرمانان شاید کمی برای آنها سخت شده باشد. پس از شکست هفته گذشته شایعاتی درباره جدایی زیدان از این تیم به گوش می رسید و یکی از گزینه های مطرح شده به عنوان جانشین این مربی، ژوزه مورینیو بود. این مربی پرتغالی پس از اخراج از منچستریونایتد هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. از سوی دیگر راموس نیز در زمان حضور مورینیو در رئال رابطه چندان خوبی با او نداشت. کاپیتان مادرید در این باره گفت: " این که نام مورینیو مطرح شده من را آزار نمی دهد. من نباید بگویم که این موضوع من را آزار می دهد یا نه. موقعیت فعلی همین است. ما اینجا یک بازی را واگذار می کنیم و سریعا باید چیزی تغییر کند. این موضوع سخت اما واقعی است. هرچیزی دور و بر رئال تیتر یک روزنامه ها می شود و شایعاتی را به دنبال دارد. از نظر من صحبت درباره یک مربی دیگر بی احترامی به مربی فعلی ماست. ما نشان دادیم که علیرغم نتایج اخیر همگی با زیزو هستیم. حالا باید آرام باشید. تردید درباره آینده رئال در این مقطع از فصل دیوانگی است. بنابراین باید به این تیم و مربی اش ایمان داشت. "

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها