تیم ملی برای سفر به هنگ‌کنگ مشکلی ندارد

مسؤول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: وقتی به فیفا نامه زدیم آنها اعلام کردند خودشان پیگیر همه امور از نظر امنیتی هستند و به این ترتیب مشکلی برای سفر ایران به هنگ‌کنگ وجود ندارد.

تیم ملی برای سفر به هنگ‌کنگ مشکلی ندارد

فدراسیون فوتبال کشورمان دو روز پیش با ارسال نامه ای به فیفا خواستار برگزاری بازی تیم ملی کشورمان با هنگ کنگ در زمین بی‌طرف شد. این درخواست فدراسیون به خاطر نداشتن امنیت در کشور میزبان بود اما در نهایت فیفا با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد همه چیز را زیر نظر خواهد داشت.

حمیرا اسدی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این اتفاق گفت: نمی‌دانم چرا این همه به این موضوع پرداخته شده است. ما طبق وظیفه خود به فدراسیون جهانی فوتبال نامه زده‌ایم و گزارش دادیم که تیم ملی فوتبال ایران در کشور هنگ‌کنگ مشکلی نداشته باشد.

وی افزود: فیفا نیز پاسخ نامه ما را داد و اعلام کرد ناظران امنیتی همه چیز را کنترل می‌کنند و بعد از این نامه نیز دیگر اتفاق جدیدی رخ نداده است. نه ما نامه دیگری زده‌ایم و نه اتفاق دیگری رخ داده است.تیم ملی فوتبال ایران هم با دریافت ویزا و هماهنگی محل اقامت مشکلی نخواهد داشت و برای این مسابقه به هنگ‌کنگ اعزام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها