لسترسیتی شکست خانگی مقابل تاتنهام را با پیروزی عوض کرد

روباه‌ها در دیداری خانگی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس مقابل حریف لندنی‌شان تاتنهام به پیروزی دست پیدا کردند.

 لسترسیتی شکست خانگی مقابل تاتنهام را با پیروزی عوض کرد

در آغاز هفته ششم لیگ برتر انگلیس، عصر (شنبه) یک بازی میان تیم‌‌های لسترسیتی و تاتنهام برگزار شد که این دیدار را لسترسیتی با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند.

در این بازی لسترسیتی در دقیقه 16 توسط آیوسه پرس گلی زد که توسط VAR رد شد. 7 دقیقه بعد هری کین به شیوه‌ای جالب و با ضربه زدن به توپ در حالی که روی زمین افتاده بود، گل اول را برای تاتنهام زد. هم تیمی او سرژ اوریه در دقیقه 64 می‌توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد اما این بار VAR به ضرر این تیم قضاوت کرد و گلی که او به ثمر رساند را مردود اعلام کرد.

در دقیقه 70 ریکاردو پریرا کار را برای لسترسیتی به تساوی کشاند و 5 دقیقه به پایان بازی هم جیمز مادیسون دومین گل روباه‌ها را هم به ثمر رساند و 3 امتیاز این بازی را برای آنها به ارمغان آورد.

با نتیجه‌ای که رقم خورد، لسترسیتی 11 امتیاز شد و در رده دوم قرار گرفت. تاتنهام هم در حالی که با بردن بازی می‌توانست تیم دوم شود، با 8 امتیاز قبلی‌اش در رده پنجم باقی ماند.

امروز سه بازی همزمان دیگر از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می‌شود که در مهترین‌شان منچسترسیتی میزبان واتفورد خواهد بود. در دو بازی دیگر اورتون از شفیلد یونایتد پذیرایی می‌کند و برنلی در خانه برابر نوریچ قرار می‌گیرد. همچنین از ساعت 21 نیز نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمزپارک میزبان یاران علیرضا جهانبخش در تیم برایتون خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها