رئال مادرید هزار جان دارد!

رئال مادرید هزار جان دارد!

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا تاکید کرد رئال مادرید دوباره جان خواهد گرفت.

فصل برای رئال مادرید دور از انتظار آغاز شده و شکست سنگین با سه گل در خانه پاری سن ژرمن باعث شد تردیدها نسبت به آینده زین الدین زیدان افزایش پیدا کند. اما ژاوی که سالها سابقه بازی کردن مقابل این تیم با لباس بارسلونا را دارد، مدعی شد آنها دوباره به تیمی تبدیل می شوند که برای قهرمانی در همه رقابت ها مبارزه خواهد کرد.

ژاوی گفت: "من در گذشته بارها این شرایط را تجربه کرده ام. رئال مادرید هزار جان دارد و اتفاقات سال گذشته یک معجزه بود. رئال مادرید قطعا دوباره برای همه جام ها می جنگد. در حال حاضر هنوز به نظر می رسد گروه قدیمی در این تیم بازی می کنند و باید دید عملکرد بازیکنان جدید چگونه خواهد بود.

اما من قطعا و قطعا اطمینان دارم رئال مادرید برای فتح عناوین مبارزه خواهد کرد. انتظار می رفت یک انقلاب بزرگ در رئال مادرید ایجاد شود، اما آنها همیشه در بین مدعیان حضور خواهند داشت.

شروع خوب اتلتیکومادرید؟ من فکر می کنم دیگو سیمئونه چیزی را تغییر نمی دهد. او بازیکنان بی رحمی دارد و خریدهای خوبی داشته است، اما من فکر نمی کنم سیمئونه ایده خود را درباره فوتبال تغییر دهد. شاید در برخی از بازی ها این اتفاق رخ دهد، اما به طور کلی ما قرار است تیمی دفاعی و مبتنی بر بازی مستقیم را ببینیم و فکر نمی کنم سیمئونه یک شبه تغییر کند."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها