در شبی که فردوس کاویانی نتوانست حضور داشته باشد، از او تقدیر شد

چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت فردوس کاویانی که با استقبال اهالی فرهنگ و هنر مواجه شد، غیبت او به دلیل بیماری جالب توجه بود.

در شبی که فردوس کاویانی نتوانست حضور داشته باشد، از او تقدیر شد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: فردوس کاویانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که بازی در تئاتر را سال 1340 آغاز کرد و 1351 اولین کار سینمایی او روی پرده رفت. از معروفترین فیلم‌های او می‌توان به شهر قصه، اجاره‌نشین‌ها، بانو، میکس، سگ‌کشی و سریال‌های همسران و آژانس دوستی اشاره کرد. بعد از سال 1393 که او آخرین کار هنری‌اش را انجام داد، مدت مدیدی از تمام محافل هنری دور بود تا اینکه با حضور در یک جشن بازیگران تئاتر، همگان متوجه شدند او دچار بیماری ضعف شدید جسمانی شده است.

به همین خاطر برای سالها تلاش فردوس کاویانی در عرصه تئاتر و سینما، مراسمی به عنوان بزرگداشت وی برگزار شد. اما او بدلیل بیماری نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند و دخترش به نمایندگی از پدر در این جشن حضور پیدا کرد.

آیین نکوداشت این  بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور پرشمار هنرمندان و علاقمندان این بازیگر در خانه سینما برگزار شد. این مراسم با استقبال زیاد مخاطبین و اهالی فرهنگ و هنر روبرو شد.

از جمله افرادی که در این مراسم حضور پیدا کردند «حمید جبلی»، «مسعود جعفری جوزانی»، «علیرضا خمسه»، «فاطمه معتمد آریا»، «صدرالدین ذاهد»، «هادی مرزبان» و «مهرانه مهین ترابی» بودند.

فاطمه معتمدآریا متن لوح تقدیر انجمن بازیگران سینمای ایران را برای مخاطبان قرائت و سپس آن را به دختر کاویانی اهدا کرد. آرمیتا کاویانی بعد از دریافت لوح تقدیر گفت: از طرف پدر عذرخواهی می‌کنم که نتوانست در اینجا حضور پیدا کند. من عشق را از او آموختم. او عشق به مردم را همیشه دارد.

در پایان یک پیام تصویری از کاویانی پخش شد که در آن عنوان کرد: خیلی خوشحالم در خدمت شما هستم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

وی ادامه داد: حال خوشی ندارم. شرایط به گونه ای بوده است که مدت‌هاست که نتوانستم کاری داشته باشم. از شما عزیزان که جویای احوال من هستید خیلی ممنونم شما باعث شادی و انرژی دادن به من می‌شوید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها