صفحه رسمی برنامه دورهمی:

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری باز می‌گردد

در چند ماه گذشته اخبار زیادی از بازگشت برنامه دورهمی منتشر می‌شد تا اینکه دیروز صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی که از شبکه نسیم پخش می‌شد، خبر از پخش مجدد این برنامه داد.

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری باز می‌گردد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: برنامه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری از 27 اسفند ماه سال 94 در شبکه نسیم شروع به کار کرد و توانست سه فصل را به روی آنتن شبکه نسیم ببرد.

کارگردان این برنامه ابتدا مهراب قاسم‌خانی بود که بعد از قسمت سیزدهم فصل اول بنا به دلایلی ممنوع الکار شد و بعد از آن خود مهران مدیری کارگردانی این مجموعه را برعهده گرفت.

این برنامه خیلی زود توانست به یک برنامه پرمخاطب تبدیل شود که علاوه بر نمایش‌های کوتاه، مسائل و مشکلات جامعه را در قالب طنز بیان می‌کرد. دورهمی بعد از فصل سوم که به پایان رسید، قرار بود در نوروز 98 در ایام تعطیل پخش شود که خیلی زود این خبر رد شد.

مصطفی احمدی تهیه کننده برنامه دورهمی با اعلام خبر عدم پخش این برنامه با اجرای مهران مدیری در فروردین گفت: تلاش می کنیم این برنامه در سیزده فروردین همزمان با مبعث حضرت محمد (ص)  و روز طبیعت به آنتن رسیده و پخش شود.

وی گفت با توجه به طولانی شدن فیلمبرداری سریال هیولا تنها یک قسمت دورهمی را در ۱۳ فروردین می توانیم به پخش برسانیم و تغییراتی جز طراحی دکور در برنامه نخواهیم داشت. وی همچنین در مصاحبه همان روز خود خبر داده بود که احتمال پخش مجموعه دورهمی در تابستان 98 خواهد بود.

حالا با گذشت چند ماه صفحه رسمی برنامه دورهمی اعلام کرده است که این برنامه با اجرای مهران مدیری به زودی به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها