بی‌مهری آکادمی اسکار 2020 به جنیفر لوپز

چند شب پیش نامزدهای اسکار 2020 در تمامی بخش‌ها معرفی شدند و در این میان 4 فیلم جوکر، مرد ایرلندی، روزی روزگاری در هالیوود و 1917 در ده شاخه نامزد شده‌اند اما خبری از جنیفر لوپز در میان نامزدهای اسکار نبود.

بی‌مهری آکادمی اسکار 2020 به جنیفر لوپز

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: جایزه اسکار مراسم اعطای جوایز سالانه آمریکا است که توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک به بهترین آثار صنعت سینما جهان اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسمات اهدای جوایز در جهان و بزرگترین جایزه در زمینه سینماست که هر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. غیبت جنیفر لوپز علیرغم بازی قابل قبولش در فیلم Hustlers  از شگفتی‌های اسکار امسال بود.

آکادمی اسکار بازی جنیفر لوپز را نپسندید

مستقل آنلاین به نقل از ونیتی فیر نوشت: جان چو و عیسی ری نامزد بهترین بازیگر مکمل معرفی شدند، اما در این بین نامی از جنیفر لوپز در بین کاندیداها نبود. با جوایز متعدد منتقدان برای کار فوق‌العاده او در فیلم Hustlers و با وجود بررسی‌های فراوان، اما احتمالا بازی او در این اثر سینمایی برای انتخاب توسط داوران کافی نبوده است.

با نگاهی به لیست کلی نامزدهای 2020 و غیبت اسم جنیفر لوپز و رابرت دنیرو، شاید این سوال بوجود بیاید که امسال تنوع بازیگران بیشتر است و شاید داوران خواسته‌اند که فرصت را به دیگران نیز بدهند.

اسکار از جنیفر لوپز توقع بیشتری دارد

با نبود اسم جنیفر لوپز در بین نامزدهای اسکار 2020 این احتمال وجود دارد که شاید بازی لوپز در Hustlers اشتباه بوده است. او بازی خود را در این سال‌ها به طرز حیرت‌آوری تقویت کرده و حالا برای بازی در شخصیت‌های پیچیده آماده شده است. شاید دلیل نبود اسم جنیفر لوپز برای جوایز اسکار 2020 این است که داوران آکادمی از او خواستار بازی یک شخصیت پیچیده را داشتند. آن‌ها توقع دارند که او آرایش خود را پاک کند و نقش یک مادر فقیر را بازی کند . آکادمی نقشی را از جنیفرلوپز می‌خواهند که در آن بگوید: نگاه کنید چقدر جدی هستم، ببینید آنقدر مشتاقم که حتی برای یک نقش سختی‌های زیادی به جان می‌خرم.

این بازی‌ای است که داوران آکادمی اسکار 2020 علاقمندند از هنرپیشه‌ها ببینند. با وجود اینکه جامعه پر از اتفاقات دلسرد کننده است؛ گویی آکادمی اسکار متوجه است که جنیفر لوپز جدی، متعهد و بادقت است، اما توقع یک بازی بهتر را از او دارد.

منبع Vanityfair

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها