«رضا صادقی»

باید کم‌رنگ‌ شوم تا دیگران پررنگ‌تر شوند/ می‌خواهم در کار جدیدم قشر جوان را با یک نگاه جدید موسیقیایی آشنا کنم

«رضا صادقی» در گفت‌وگویی از علت کم شدن فعالیت هنری‌اش و فعالیت‌های جدیدش گفت.

باید کم‌رنگ‌ شوم تا دیگران پررنگ‌تر شوند/ می‌خواهم در کار جدیدم قشر جوان را با یک نگاه جدید موسیقیایی آشنا کنم

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: رضا صاددفی خواننده موسیقی پاپ، ترانه‌سرا و آهنگسازی است که در بیشتر کارهایش ترانه و آهنگ‌سازی کار خودش بوده است. وی سال 85 پس از انتشار آلبوم «مشکی رنگ عشقه» که با استقبال شدید مردم روبرو شد، به صورت رسمی وارد دنیای خوانندگی شد. سال 88 آلبوم جدید خود را با نام «یکی بود یکی نبود» منتشر کرد و توانست در یک نظرسنجی بعنوان محبوب‌ترین چهره دهه هشتاد انتخاب شود.

رضا صادقی جز انگشت شمار خواننده‌های است که بیش از انتشار آلبوم‌اش بصورت رسمی، اجرای زنده داشته است. به همین خاطر  او در صف خواننده‌هایست که بیشترین کنسرت را در شهرهای مختلف ایران و جهان داشته است. او در اجرای زنده نیز توانایی فوق‌العاده‌ای دارد.

اما اینروزها رضا صادقی فعالیت‌هایش در عرضه موسیقی کم شده است. وی در خصوص این مطلب گفت: این یک امر طبیعی‌ست چون چرخه زندگی همین است. ما باید کم‌رنگ شویم تا خواننده‌های نسل جدید پررنگ‌تر شوند. من دو دهه بعنوان خواننده فعالیت داشتم، اما حالا این کم‌رنگ شدن با میل خودم است زیرا می‌خواهم خوانندگان جوان بیشتر دیده شوند.

وی همچنین در مورد برنامه کاری و فعالیت‌ها هنری‌ جدیدش گفت: من و گروهم تلاش داریم تا یک شکل و نگاه موسیقیایی جدید را به نسل جوان معرفی کنیم. امیدوارم هم کسانی که طرفدار موسیقی محترم هستند، و هم جوانان کارهای جدیدم را بپسندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها