کالدرون ضد بازیکن‌سالاری است

محمد طیبی بازیکن فصل گذشته تراکتور سابقه کار کردن زیرنظر کالدرون سرمربی جدید قرمزپوشان را در کارنامه دارد. زمانی که طیبی به القطر ترانسفر شد این مربی آرژانتینی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

 کالدرون ضد بازیکن‌سالاری است

طیبی انتخاب کالدرون را بهترین تصمیم برای پرسپولیسی‌ها می‌داند و می‌گوید: گابریل کالدرون واقعا مربی با شخصیت و سختکوشی است که به نظرم پرسپولیس با انتخاب او کار درستی انجام داد. تفکرات این مربی با سبک بازی پرسپولیس همخوانی دارد و من فکر می‌کنم بعد رفتن برانکو آمدن این مربی آرژانتینی یک انتخاب مناسب برای آن‌ها به حساب می‌آید.

وی در مورد انجام عملی تمرینات توسط کالدرون نیز صحبت‌های جالبی را مطرح کرد. طیبی افزود: دقیقا زمانی که من هم در القطر با او کار می‌کردم چنین شرایطی داشت. واقعا قوی کار می‌کند و حتی بهتر از بقیه بازیکنان آیتم‌های بدنسازی و تمرینی را انجام می‌دهد. نکته جالب این است که اصلا کم نمی‌آورد و همسو با دیگر بازیکنان انگیزه دارد.  قطعا این انگیزه کالدرون از نظر روحی به بازیکنان پرسپولیس کمک خواهد کرد تا هرچه بیشتر خودشان را در سطح آمادگی مدنظر او قرار دهند.

طیبی معتقد است کالدرون ضد بازیکن‌سالاری است و عنوان می‌کند: به هیچ وجه... باور کنید برای کالدرون هرکسی که بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد در هر شرایط و سنی که باشد در درجه اول اهمیت قرار دارد. به هیچ وجه اهل بازیکن سالاری نیست و تحت هیچ شرایطی برای موفقیت تیمی که در آن کار می‌کند ناز بازیکنی را نمی‌خرد. اگر شما دقت کرده باشید همان ابتدا که در تمرینات پرسپولیس آمد طوری رفتار کرد که خیلی زود ملی پوشان مجبور شدند خودشان را به تمرینات اضافه کنند که اگر نمی‌آمدند شک نداشته باشید که با سیستم فکری کالدرون آن‌ها ضرر می‌کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها