تئاتر در هفته پیش رو / 7 نمایش جدید به روی صحنه می‌روند

با روی صحنه آمدن بیش از ۷ نمایش جدید و اتمام ۲۰ اجرا در یک هفته آینده، هفته پر رونقی در انتظار تئاتر پایتخت است.

تئاتر در هفته پیش رو / 7 نمایش جدید به روی صحنه می‌روند

از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه اجراهای محدودی به صحنه اضافه می‌شوند و ۲۰ اجرا به نمایش خود پایان می‌دهند اما فعالیت تئاتر و تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی ادامه دارد.

- نمایش سوءظن به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین رحیم از ۱۶ تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه خواهد رفت.

- نمایش تابلویی از خون به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی از ۱۵ تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در عمارت روبرو میزبان مخاطبان خواهد شد.

- نمایش قلعه به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی از ۱۶ تیرماه آغاز و تا ۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش دا اجرا خواهد داشت.

- نمایش بداهه به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سپیده علیزاده ۱۶ تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۵ دقیقه در عمارت روبرو به صحنه خواهد رفت.

- نمایش همه دزدها که دزد نیستند به نوشته داریو فو و با گروه کارگردانی ۱۶ تیرماه تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت روبرو میزبان مخاطبان خواهد شد.

- نمایش آدم آدم است به نویسندگی و کارگردانی محمد علی حسنی نژاد فراهانی از ۱۶ تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا خواهد داشت.

- نمایش مرد بالشی نوشته مارتین مک دونا به کارگردانی علی سرابی از ۱۵ تیرماه و تا ۱ مردادماه هر شب به مدت ۱۱۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

نمایش‌هایی که به اجرای خود پایان می‌دهند

- نمایش معجزه‌های مدرن نوشته ژان میشل ریب و به کارگردانی محمد جابری تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه نمایش دا به نمایش در می‌آید.

- نمایش حضار قیام کنند به نویسندگی مهتاب پویامنش و کارگردانی امیرحسین مدنی سادات تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش دقیقاً ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟ به نویسندگی و کارگردانی سید فرشاد هاشمی تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش اتاق ورونیکا نوشته آیرا لوین و به کارگردانی شهرام زرگر تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.

- نمایش ماجرای عجیب سگی در شب نوشته سایمون استیونز و به کارگردانی افسانه کمالی از ۱۹ خردادماه تا ۱۶ تیرماه هر شب ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش سگ‌های انباری به نویسندگی کوئنتین تارانتینو و کارگردانی مهدی اشرافی تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.

- نمایش بالستیک زخم نوشته پیام لاریان به کارگردانی علی پیله‌ور تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در مؤسسه فرهنگی هنری گندم به نمایش در می‌آید.

- نمایش چگونه تاریخچه کمونیسم را برای بیماران روانی توضیح دهیم؟ نوشته ماتئی ویسنی یک و به کارگردانی امیر ارسلان خالویی تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

- نمایش مادر نوشته فلوریان زلر و کارگردانی علی احمدی تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش پزشک نازنین به کارگردانی مجید زارع زاده و نوشته نیل سایمون تا ۱۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

- نمایش کرونوس به نویسندگی و کارگردانی علی صفری تا ۱۹ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتوبهصحنه می‌رود.

- نمایش یک زن و یک مرد نوشته الکسی آربوزوف و به کارگردانی هوشمند هنرکار از ۲۰ خردادماه تا ۱۹ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی اجرا می‌شود.

- نمایش تابلوی چهارم به کارگردانی شقایق پارسایی و نویسندگی شهاب مهربان تا ۲۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن کوچک تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش مختلف الاضلاع به نویسندگی سهند خیرآبادی و کارگردانی نادر فلاح تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن صنوبر به صحنه می‌رود.

- نمایش عزازیل به نویسندگی و کارگردانی سپهر زمانی از ۲ تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی شبنم قلی خانی و نویسندگی محمد یعقوبی تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می‌آید.

- نمایش جعبه ابزار بکت به نویسندگی و کارگردانی آران مقامی تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

- نمایش کنترباس نوشته پاتریک زوسکیند و به کارگردانی سجاد تابش تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه هنر پیچازی به نمایش در می‌آید.

- نمایش گروه مرگ به کارگردانی تیما قاسمیان و نویسندگی آیدین آقازاده تا ۲۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه دا به نمایش در می‌آید.

نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

- نمایش کلنگی، قابل سکونت به کارگردانی سمن قناد و نویسندگی سیدسامان غیاثی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

- نمایش چشم به راه میرغضب به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

- نمایش شاه ماهی به نویسندگی احمد سلگی و رضا بهاروند و کارگردانی رضا بهاروند هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه تا ۲۳ تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش دلاک‌ها به کارگردانی شهرام عبدلی و نویسندگی فرهاد نقدعلی تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش آبی مایل به صورتی به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش جنایات و مکافات به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی بر اساس اثری از فئودور داستایوفسکی تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۳۵ دقیقه در تالار وحدت به نمایش در می‌آید.

- نمایش بانوی آوازه خوان نوشته وجدی معووض و به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

- نمایش مولن روژ به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی حسین پارسایی ۲۴ تیرماه آغاز هر شب ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی باغ کتاب اجرا می‌شود.

- نمایش ای سمن و کابوس‌های شبانه به نویسندگی و کارگردانی ابوذر جادنگو تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش نان به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

- نمایش دیلیت به نویسندگی و کارگردانی علیرضا خوشنویس راد تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش بدون نسخه به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین کنزق تا ۲۵ تیرماه هر شب ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانهسپند به نمایش در می‌آید.

- نمایش قتل‌های نیمه کاره به نویسندگی و کارگردانی بهاالدین مرشدی تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش عاشقانه‌های خیابان به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی و نویسندگی محمد چرم‌شیر و بهمن عباس‌پور تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش خین آبه به کارگردانی فربد نوزاد صدیق و نویسندگی وحید اسدزاده تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش نفرین قحطی زده‌گان نوشته سام شپارد و به کارگردانی اشکان خطیبی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه به صحنه می‌رود.

- نمایش زنان بیشه گل به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود.

- نمایش مجلس سیاه بازی و شادی آور آفاق السلطنه به نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرهاشمی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۵ دقیقه در تالار محراب به نمایش در می‌آید.

- نمایش تردید به نویسندگی و کارگردانی علی سجادی طهرانی تا ۲۷ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش آواز خوان طاس نوشته اوژن یونسکو به کارگردانی امید انصاری تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

- نمایش آب و دیگران به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در کارگاه نمایش تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش پیکار کنار پل به کارگردانی کیانوش احمدی و نویسندگی علی میرزاعمادی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در حوزه هنری به صحنه می‌رود.

- نمایش وانهاده به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش هوس و هفت دقیقه به کارگردانی علیرضا مهران و نویسندگی علی اصغری تا ۲۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش پا به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور تا ۳۰ تیرماه هر شب ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

- نمایش وانیک نوشته واسلاو هاول به کارگردانی بهار محمودزاده تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش رومئو و ژولیت یا تو چرا تیبالت رو کشتی؟ به کارگردانی هادی حجازی فر تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون به نمایش در می‌آید.

- نمایش سیزیف به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش این یک کنفرانس از شکست ماست به نویسندگی و کارگردانی مهران مرادی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

- نمایش روباه به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی معصومه خزایی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش پدر I مادر نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی رضا احمدی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش نمی دونم فردا چی میشه نوشته تنسی ویلیامز به کارگردانی کامبیز بنان تا ۱ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی راد تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش اوستاد نوروز پینه‌دوز به کارگردانی رحمت امینی و نویسندگی احمد کمال‌الوزاره محمودی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش تایم لپس به نویسندگی امیر نوروزی و کارگردانی صالح علوی زاده تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه هامون اجرا می‌شود.

- نمایش آئورا به کارگردانی محمد حسین مجد طاهری و نوشته گروه اجراگران و کارگردان تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش اتاق بی‌خوابی + اتاق پذیرایی به نویسندگی و کارگردانی مسعود شامحمدی تا ۱۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها