«جوکر» به رقم همه نگرانی‌های امنیتی رکورد فروش در گیشه را شکست

«جوکر» با عبور از فروش «دد پول» به پرفروش‌ترین فیلم با درجه‌بندی سنی مثبت ۱۷ در تاریخ سینما تبدیل شد.

«جوکر» به رقم همه نگرانی‌های امنیتی رکورد فروش در گیشه را شکست

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینباشگاه خبرنگاران پویا به نقل از هالیوود ریپورترنوشت: «جوکر» به فروش بالای خود لبخند زد. این فیلم محصول کمپانی «وارنر» توانسته است بیشترین رشد فروش فیلم‌های درجه بندی R را نه تنها در فروش دخلی بلکه در فروش جهانی از آن خود کند. انتظار می‌رود که این فیلم تا آخر هفته به فروش 800 میلیون دلاری دست پیدا کند.

آخرین ساخته «تاد فیلیپس» با بازی «خواکین فینیکس» توانسته است رکورد فروش سینمایی «ددپول» را که در سال 2016 یکی از شگفت‌انگیز‌ترین فروش‌های سال با مبلغ 783 میلیون دلار بود را بزند. برای همین «رایان رینولدز» بازیگر فیلم «ددپول» با انشتار توئیتی فروش بالای 788 میلیون دلار فیلم «جوکر» راصبح جمعه تبریک گفت. 

تا به امروز جوکر توانسته است 258 میلیون دلار را تنها در بازار آمریکای شمالی و 529 میلیون دلار در فروش جهانی از آن خود کند. انتظار می‌رود که این فیلم سینمایی احتمالا تا مرز 900 میلیون دلار در فروشجهانی خود برسد؛ حتی شاید بتواند فروش خود را تا 1 میلیارد دلار نیز افزایش دهد. با این حساب این فیلم یک افتخار بزرگ برای برادران وارنر خواهد بود خصوصا اینکه فیلم از ابتدا با ممانعت‌های امنیتی روبرو شد و همینطور بر اساس یک کمیک بوک سنتی ساخته نشده است.

بدون حساب تورم، این فیلم سینمایی نسبت به دیگر فیلم‌های سینمایی دارای درجه بندی R مانند قسمت دوم «ماتریکس» در سال 2003 با فروش 738 میلیون دلار، «آن» محصول سال 2017 با 697 میلیون دلار، «مصائب مسیح» محصول سال 2003 با فروش 622 میلیون دلار در همه تاریخ رکورد زده است.

«جوکر» که در جشنواره کن و ونیز مورد توجه رسانه‌ها و منتقدین قرار گرفته است، از شانس‌های اصلی اسکار در امسال است. «الیور استون» نیز در مصاحبه‌ای اشاره کرده است که احتمالا «جوکر» همان ترامپ است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها