رفع ابهام در خداحافظی کلاه قرمزی

خبر جمع شدن دکور برنامه «کلاه قرمزی» توسط تهیه کننده و بی اطلاعی مدیر شبکه دو، باعث شد تا دلیل اصلی این جدایی مشخص شود.

رفع ابهام در خداحافظی کلاه قرمزی

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: کلاه قرمزی شخصیت محبوب عروسک ایرانی است که توسط حمید جبلی و ایرج طهماسبی خلق شده و مرضیه محبوب آن را طراحی کرده و ساخت. فیلم‌های ساخته شده از این فیلم جز پرفروش‌ترین آثار سینمایی ایران  است. این شخصیت عروسکی بیش از دو دهه در سینما و تلویزیون فعالیت کرد که مخاطبان زیادی از سنین مختلف دارد.

کلاه قرمزی از سال 1388 در قالب یک برنامه تلویزیونی نوروزی همراه با چند عروسک دیگر روی آنتن شبکه دو پخش شد که در آن زمان پرمخاطب‌ترین برنامه نوروزی شناخته شد. با این وجودی در هفته‌های گذشته خبری منتشر شد که دکور برنامه کلاه قرمزی جمع شده و به سرنوشت برنامه نود در شبکه سه دچار شده است.

اما مدیر شبکه دو سیما در مصاحبه‌ای گفت: من از این تصمیم تهیه کننده بی اطلاع هستم و فورا جلسه‌ای با ایشان گذاشته و پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دلایل متعددی از سوی مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی در خصوص خداحافظی کلاه قرمزی مطرح می‌شد تا اینکه چندروز پیش دلیل اصلی آن را مطرح کردند.

تهیه کننده برنامه «کلاه قرمزی» که در گذشته بارها موضوع مالی را شرط ادامه همکاری عنوان کرده بود، مجددا نیز این مسئله را مطرح کرده است. شنیده‌ها حاکی از این است که دستمزد ساخت سری قبلی کلاه قرمزی بیش از سه میلیارد تومان بوده است.

با توجه به شرایط اقتصادی تلویزیون و مبلغی که تهیه‌کننده فیلم با توجه به ستاره‌های که در فیلم هستند، دلیل جمع شدن دکور و خداحافظی این برنامه نوستالژیک بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها