آخرین اخبار از ماتریکس 4/ «یحیی عبدالمتین» همبازی «کیانو ریوز» در سری جدید فیلم ماتریکس انتخاب شد

ماتریکس 4 در حالی شروع خواهد شد که بازیگر جدیدی به این فیلم اضافه می‌شود.

آخرین اخبار از ماتریکس 4/  «یحیی عبدالمتین» همبازی «کیانو ریوز» در سری جدید فیلم ماتریکس انتخاب شد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: ماتریکس فیلمی اکشن علمی-تخیلی آمریکایی استرالیایی، به نویسندگی و کارگردانی واچوفسکی‌ها است. در این فیلم بازیگرانی همچون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، کری-ان ماس، هوگو ویوینگ، جو پانتولیانو و گلوریا فاستر ایفای نقش می‌کنند. 

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از ورایتی یحیی عبدالمتین امتیاز حضور در یکی از نقش‌های اصلی آخرین سری فیلم ماتریکس را بدست آورد.

لانا واچوفسکی کارگردان این فیلم در هفته‌های گذشته طی مذاکراتی که با چند بازیگر داشته است، عبدالمتین را انتخاب کرد تا در کنار کیانو چارلز ریوز و کری-ان ماس بعنوان بازیگر مکمل به این بازیگران بپیوندد.

برادران وانر در ماه آگست اعلام کردند که سری چهارم این فیلم را به نویسندگی و کارگردانی واچوفسکی و بازی ریوز و ماس در دست تهیه‌ دارند. این فیلم توسط کمپانی برادران ورنر و Pictures and Village Roadshow Pictures تولید و توزیع خواهد شد.

الکساندر همون و دیوید میچل در نگارش فیلمنامه این فیلم با واچوفسکی همکاری کرده‌اند.

پیش‌بینی شده تولید این فیلم از ابتدای سال 2020 آغاز شود.

با وجود اینکه کمپانی برادران ونر مدت‌هاست به دلیل پروژه‌های مختلف نتوانستند ادامه ماتریکس را بسازند اما اخیرا این استدیو فرصت پیدا کرده است. در حالی که جزئیات این پروژه هنوز مشخص نیست، منابع نزدیک حضور عبدالمتین را در این فیلم تایید نمی‌کنند.  

هر سه سری فیلم‌های ماتریکس نوشته لانا و خواهرش، با بازی ستاره های ریوز و ماس بیش از یک و نیم میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها