«رضا عطاران» بازیگر پرکار سینمای ایران در فیلم «مداح»

محسن امیریوسفی کارگردان «آشغال‌های دوست‌داشتنی» بزودی پیش تولید فیلم«مداح» را با بازی رضا عطاران شروع خواهد کرد.

«رضا عطاران» بازیگر پرکار سینمای ایران در فیلم «مداح»

سرویس فرهنگ مستقل آنلاین: مداح چهارمین و جدیدترین اثری است که محسن امیریوسفی پیش تولید آن را شروع کرده، و از آبان ماه فیلمبرداری را در تهران آغاز خواهد کرد.

امیریوسفی در مقام کارگردان سه فیلم به نام‌های آشغال‌های دوست‌داشتنی، آتشکار و خواب تلخ را در کارنامه دارد. او با خواب تلخ برنده چندین جایزه مختلف از جشنواره‌های خارجی گردید. فیلم آتشکار او پس از مدتی توقیف در جشنواره بین‌المللی فجر سال ۱۳۸۸ به نمایش درآمد و در سال ۱۳۸۹ با شرط سنی بالای ۱۶ سال اکران عمومی شد. آتشکار نیز توانست در سال ۲۰۰۹ در جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال برندهٔ جایزهٔ «نوآوری در سینما» شود. تهیه‌کنندهٔ دو فیلم آتشکار و آشغال‌های دوست داشتنی خود اوست.

وی درسال ۱۳۹۸ در بیست و یکمین جشن سینمای ایران برندهٔ تندیس بهترین فیلمنامه برای فیلم سینمایی آشغال‌های دوست داشتنی شد. این کارگردان سال ۹۵ و در بحبوحه دریافت مجوز نمایش آشغال های دوست داشتنی در گفت وگو با یکی از رسانه ها اعلام کرده بود: «فیلمنامه مداح را سال‌ها پیش نوشتم، ولی با توجه به گذشت زمان طولانی و شرایط روحی خودم فعلا قصد ساخت آن را ندارم، چون تمام دغدغه‌ام حل مشکل اکران آشغال‌های دوست داشتنی است و نمی‌خواهم بیش از این وارد حاشیه‌های ناخواسته شوم.»

بانی فیلم به نقل از جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده مداح نوشت: رضا عطاران بازیگر پرکار این روزهای سینما قرار است، یکی از نقش های اصلی این فیلم را ایفا کند و تاکنون مذاکرات و توافقات اولیه با این بازیگر مطرح انجام شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها