نامشخص بودن زمان اکران «سراسر شب» صدای «فرزاد موتمن» را درآورد

فرزاد موتمن در واکنش به مشخص نبودن زمان اکران فیلم سینمایی «سراسر شب» نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

نامشخص بودن زمان اکران «سراسر شب» صدای «فرزاد موتمن» را درآورد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینفیلم سینمایی سراسر شب ساخته فرزاد موتمن و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی درحالی منتظر مشخص شدن تاریخ اکران است که پیش از این گفته شده بود این فیلم در نیمه دوم سال جاری اکران خواهد شد.

یک ماه پیش بود که فرزاد موتمن در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: «ظاهرا داریم کم کم به اکران فیلم سراسر شب نزدیک می‌شویم. براساس گزارش بانی فیلم دفتر نمایش گستران پخش فیلم سراسر شب را برعهده گرفته است، و قرار است از نیمه اول ماه محرم اکران شود.»

اما دیشب مجددا این کارگردان درصفحه شخصی‌ خود در پی مشخص نبودن تاریخ اکران فیلم‌اش نوشت: 

«دوستان سلام، در حالیکه اعلام شده بود سراسر شب به زودی اکران می شود اما باز هم نمایش آن به دلیل بروکراسی اکران به تعویق افتاده است. این نکته به این معنی نیست که که اکران نمی شود(خصوصا که بالاخره دارد اتفاق های خوبی هم میفتد) اما فعلا تاریخ دقیق اکران مشخص نیست.

پروسه ساخت و آماده سازی و بالاخره اکران این فیلم، به مسیری سخت و جانکاه تبدیل شد، به این دلیل خیلی ساده که «سراسر شب» شباهتی به فضای حاکم بر فیلمهای سینمای ایران ندارد و از ساز و کار دیگری در ساخت آن استفاده شده و البته در این میان «سراسر شب» تنها نیست. چند فیلم دیگر اغلب از تولیدات متفاوت تر سینمای ما در شرایط مشابهی قرار دارند.

ممنونم از همه دوستانی که مرتبا در این صفحه پیگیر سرانچام این فیلم هستند.خیلی طول نخواهد کشید.»

این فیلم داستان دختری به نام مهتاب را روایت می‌کند که دنبال سرنخی از داوود مرادی آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم است. او به محل زندگی داوود می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

الناز شاکردوست، امیرجعفری، سینا حجازی، افسانه چهره‌آزاد، آزاده صمدی و مهدی سلطانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

گفته شده که سینا حجازی خواننده پاپ کشور در این فیلم بازی متفاوتی از خود نشان داده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها