«بی‌حسی موضعی»، «مسخره باز»، «نوشین» و «سونامی» با رده‌بندی سنی اکران می‌شوند

شورای رده‌بندی سنی فیلم‌های سینمایی برای اکران 4 اثر شرایط سنی در نظر گرفت.

«بی‌حسی موضعی»، «مسخره باز»، «نوشین» و «سونامی» با رده‌بندی سنی اکران می‌شوند

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای رده‌بندی سنی فیلم‌های سینمایی در جلسات اخیرش برای برخی از فیلم‌هایی که بزودی اکران خواهند شد شرایط سنی در نظر گرفته است.

از جمله این آثار فیلم‌های بی حسی موضعی به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی حبیب رضایی ۱۵+، فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی‌زاده و تهیه کنندگی علی مصفا ۱۲+ است.

همچنین در نخسین جلسه شورای رده‌بندی سنی، فیلم‌های نوشین به کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ۱۲+ و فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی ۹+ در نظر گرفته شد.

فیلم بی‌حسی موضعی داستان مردی است که از بیماری خواهرش مطلع می‌شود و وقتی با یک راننده تاکسی آشنا می‌شود دو شب عجیب با او می‌گذراند.  حبیب رضایی، باران کوثری، پارسا پیروزفر، حسن معجونی و سهیل مستجابیان بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کرده‌اند.

مسخره باز این فیلم نخستین اثر سینمایی همایون غنی‌زاده‌است که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) حضور داشت و توانست چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین فیلم‌های هنر و تجربه را کسب کند. صابر ابر، علی نصیریان، هدیه تهرانی، رضا کیانیان، بابک حمیدیان، محسن حسینی، خسرو بامدادو ایرج ذبیحی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مسخره‌باز داستان جوانی شیفتهٔ بازیگری است که در یک سلمانی کار می‌کند.

فیلم سینمایی نوشین با بازی مهناز افشار، لاله مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان و مریم بوبانی داستان مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن‌ها را به هم می‌ریزد.

سونامی داستان سرمربی قدیمی و کهنه‌کار تکواندو است که به ایران باز می‌گردد تا کار نیمه تمامش را تمام کند وقتی سرمربی و سه تن از بهترین بازیکنان تیم ملی در دانمارک پناهنده می‌شوند.

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، فرشته حسینی، رعنا آزادی ور، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری از بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کرده‌اند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها