«شاه کش» منتظر مجوز تبلیغات محیطی/ برای تبلیغات باید چهره «مهناز افشار» حذف شود

فیلم سینمایی شاه‌کش در حالی در 145 سینما کشور اکران عمومی شده است که،سازمان زیباسازی شهر تهران اجازه تبلیغات پوستر را به دلیل تصویر مهناز افشار صادر نمی‌کند.

«شاه کش» منتظر مجوز تبلیغات محیطی/ برای تبلیغات باید چهره «مهناز افشار» حذف شود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: فیلم سینمایی شاه کش  در ژانر جنایی و دلهره‌آور توسط وحید امیرخانی ساخته شده است. بعد از آن که این فیلم برای اکران در جشنواره فیلم فجر جا ماند، در حال حاضر با اکران در 145 سینما تلاش دارد تا مخاطبان را با این ژانر سینمایی در ایران آشتی دهد.

ساخته جدید وحید امیرخانی با بازی‌های متفاوت مجید صالحی، مهناز افشار و هادی حجازی‌فر مخاطب را  در کو‌ه‌های برفی درگیر یک داستان مرموز می‌کند.

اما این فیلم برای تبلیغات در سطح تهران درگیر حواشی شده است. خبرگزاری خبر آنلاین در مطلبی به نقل از مدیر شرکت پخش نمایش گستران در خصوص نصب پوستر فیلم شاه ‌کش گفته است که وزارت فرهنگ و ارشاد پوسترهای تبلیغاتی فیلم را تایید کرده است ولیکن ما برای نصب آنها در سطح شهر با سازمان زیبا سازی شهر تهران به مشکل برخورده‌ایم.

امیرحسین حیدری افزود: قبلا پوستر جان اسنو در سطح شهر استفاده می‌شد و کسی به آن ایراد نمی‌گرفت ولی حالا سازمان زیباسازی تهران پوستر فیلم را به دلیل استفاده از چهره یک بازیگر برای تبلیغات محیطی رد کرده است. مهناز افشار یکی از بازیگران اصلی ماست که برای فیلم زحمت زیادی کشیده اما امروز نه تنها در کنار ما حضور ندارد که حتی تصویر او هم نباید در کنار فیلم و مواد تبلیغاتی وجود داشته باشد.

او خاطرنشان شد که فیلم اکران عمومی شده است و عدم تبلیغات در سطح شهر برای ما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. این محدودیت‌ها به کلیت سینما آسیب خواهد زد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها