فرشته صدرعرفایی در نمایش «در اتاق باد می‌وزد» + تیزر نمایش

«در اتاق باد می‌وزد» با بازی فرشته صدر عرفایی و کارگردانی سجاد تابش و تهیه‌کنندگی خیام وقار کاشانی تا نیمه شهریور در تماشاخانه هامون اجرا می‌شود و به تازگی نیز تازه‌ترین تیزر این اثر نمایشی منتشر شده است.

بازی تنش‌آلود فرشته صدرعرفایی روی صحنه‌/ عکس

فرشته صدرعرفایی از آن گروه بازیگران تئاتر و سینما به شمار می‌آید که انتخاب‌هایش بیشتر هنری است تا تجاری. او این روزها در نمایش «در اتاق باد می‌وزد» با گروهی از هنرمندان جوان همکاری می‌کند.

به گزارش مستقل آنلاین و به نقل از خبر آنلاین،  این روزها نمایش «در اتاق باد می‌وزد» به کارگردانی سجاد تابش، تهیه‌کنندگی خیام وقارکاشانی و بازی فرشته صدر عرفایی و سارا محمدی این روزها در تماشاخانه هامون در حال اجراست. 

داستان این نمایش که نوشته‌ امیر نجفی است، در فضایی تنش‌آلود بین دو شخصیت آن روایت می‌شود. 

در حالی که حضور قبلی فرشته صدرعرفایی در تئاتر به سال ۹۵ و نمایش «نگاه‌مان می‌کنند» باز می‌گردد، او پس از سه سال با یک گروه جوان همکاری می‌کند. نمایش «در اتاق باد می وزد» در بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی لوح تقدیر بهترین متن را گرفت.

فرشته صدرعرفایی در سینما هم بازیگری گزیده‌کار است و انتخاب‌هایی سخت‌گیرانه دارد. او شب گذشته (جمعه ۸ شهریور)، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» را از بیست و یکمین جشن خانه سینما دریافت کرد. همچنین او جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر  ۱۳۹۷ را نیز برای همین فیلم به خود اختصاص داد.

 

تیزر نمایش

حجم ویدیو: 8.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها