۵ نویسنده پرفروش‌ بخش مجازی را بشناسید

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ۵ نویسنده از پرفروش‌ترین نویسندگان بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران را که در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزارشد، اعلام کرد.

۵ نویسنده پرفروش‌ بخش مجازی را بشناسید

مدیرعامل خانه کتاب علی رمضانی  در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با معرفی پنج نفر از پرفروش‌ترین نویسندگان بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران، گفت: نویسندگان پرفروش در بخش مجازی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ترتیب عبارت از علی صفایی‌حائری، محسن عباسی‌ولدی، حسین فتاحی، محمد میرکیانی و مهدی آذری‌یزدی هستند.

 

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای نخستین بار به صورت همزمان حضوری و مجازی برای ایجاد فرصت برابر پیش روی کتاب دوستانی که به هر دلیلی شرایط حضور در قالب فیزیکی را ندارند، با حضور حدود ۱۸۰۰ ناشر داخلی و ۱۸۷ ناشر خارجی از بیش از ۳۰ کشور جهان در بخش حضوری و ۱۱۰۰ ناشر در بخش مجازی ۲۱ اردیبهشت ماه کار خود را در مصلای امام (ره) آغاز کرد.

 

ایجاد فرصت برابر برای علاقمندان کتاب در سراسر کشور، برگزاری مناسبتی نمایشگاه مجازی، شفاف سازی هزینه پست کتاب و رفع نقص‌های گذشته از جمله موارد مطرح شده ناشران در مورد این دوره بود.

 

این نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت با فعالیت ۱۸۸۷ ناشر بخش فیزیکی میزبان علاقمندان از سراسر ایران بود که با توجه به تعویق دو ساله، با استقبال و فروش موجهی همراه بود. به طوری که علی رمضانی قائم مقام این دوره نمایشگاه که هر روز در نشست خبری، آمار فروش و دیگر اخبار این رویداد را رسانه ای می کرد از فروش حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب در دو بخش فیزیکی و مجازی تا پایان دهمین روز این نمایشگاه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها