این مملکت را نمی شود با یارانه اداره کرد

دیگر نمی‌شود کشور را با یارانه اداره کرد و در همین شرایط عده‌ای در فضای مجازی غوغا برپا کردند.

این مملکت را نمی شود با یارانه اداره کرد

حجت الاسلام سید رضا تقوی در مراسمی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای اردبیل اظهار کرد: مایه‌های انقلاب اسلامی ایران، مایه‌های عاشورایی بود و از همان آغاز انقلاب ملت که به خیابان آمد، هویت انقلاب را با این شعار و کلام آهنگین "نهضت ما حسینیه" معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب جزو مهمترین پدیده‌هایی بود که در قرن بیستم اتفاق افتاد و نقشه سیاسی جهان را تغییر داد، افزود: برای مطالعه هر انقلابی باید رهبری آن را شناخت، شخصیتش را تجزیه و تحلیل کرد و به بررسی جهت‌گیری‌های انقلابی‌اش پرداخت.

وی گفت: امروز هم مقام معظم رهبری که بدون تعارف یک هدیه الهی و شخصیتی بی‌نظیر و بی‌بدیل است و لباس زیبای امامت و رهبری در قامتش نشسته و چنان که در سخنرانی جامع امروز ایشان نیز شاهد بودیم، مردم را به خوبی هدایت می‌کند، امید می‌دهد و در صحنه نگه می‌دارد.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه ایران به برکت خون شهدا، هدایت‌های امام و رهبری و حمایت مردم یک قدرت بلامنازع در منطقه است، اظهار کرد: امروز جنگ ذهن‌ها و فکرها با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی در جریان است و دشمن از داخل و خارج می‌خواهد ملت را از انقلاب جدا کند.

وی بیان کرد: این در حالی است که همچنان مشکلاتی داریم و جراحی اقتصادی که باید سال‌ها قبل انجام می‌شد، اکنون به اجرا درآمده است؛ چرا که دیگر نمی‌شود کشور را با یارانه اداره کرد و در همین شرایط عده‌ای در فضای مجازی غوغا برپا کردند که حزب اللهی‌ها، افراد علاقه‌مند و مومن باید وارد این فضا شوند و مقابله کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه دشمن امید بسته است که مردم را به خیابان‌ها بکشاند، گفت: ما با آگاهی و شناخت امام و رهبری را انتخاب کردیم؛ انتخاب ما چشم بسته نبوده است و با درایت به دنبال امام و رهبری بوده و هستیم./ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها