دشمن برای اینکه خانواده جدید شکل نگیرد در ازدواج تأخیر می‌اندازد!

دشمنان در پی آن هستند که با تأخیر ازدواج، خانواده جدید شکل نگیرد یا شکل گیری خانواده‌های کم جمعیت از دیگر برنامه‌های دشمنان است .

دشمن برای اینکه خانواده جدید شکل نگیرد در ازدواج تأخیر می‌اندازد!

دشمن برای اینکه خانواده جدید شکل نگیرد در ازدواج تأخیر می‌اندازد!

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید و سفارش بر تقوای الهی اظهار داشت: انسانیت به انسان بودن است نه آنکه نسبت به نیازمندان و مستمندان بی تفاوت باشیم.

وی دارالمتقین را از نام‌های بهشت بیان کرد و گفت: خانه متقین در روز قیامت خوب است و دارالفاسقین جایگاه بدکاران و جهنمیان است و نباید به سمت فسق و فجور برویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز جوانی جمعیت گفت: ایران اسلامی امروز با سیاست‌های جوانب به سمت پیرشدن جمعیت پیش می‌رود و خراب کردن خانواده‌ها و طرح برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی، در پی تحقق اهداف است.

وی یادآور شد: دشمنان در پی آن هستند که با تأخیر ازدواج، خانواده جدید شکل نگیرد یا شکل گیری خانواده‌های کم جمعیت از دیگر برنامه‌های دشمنان است و اگر سیاست‌های دشمنان در حوزه خانواده تأثیر گذارد از نظر جمعیتی در آینده با چشم انداز نگران کننده‌ای روبرو هستیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: با روند کنونی جمعیت ایران در ۸۰ سال آینده کمتر از نصف می‌رسد، از این رو باید به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در زمینه جمعیت و خانواده توجه کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان امروز قصد دارند روی اطلاعات و شناخت مردم با تبلیغات گسترده اثرگذار باشند و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و بخشی از مشکلات را در اقتصاد به نظام نسبت دهند درحالی که در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، نظامی و غیره دارای پیشرفت‌های چشمگیری هستیم.

آیت الله لائینی ارز ترجیهی را نوعی سفره فساد دانست و گفت: اصلاح بزرگ اقتصادی گامی بزرگ برای جلوگیری از فساد و رانت است و دشمنان می‌خواهند تا ما تسلیم آمریکا و سیاست‌های دشمنان شویم و ۲۰۳۰ آن های اجرا کنیم و زیربار ذلت و سلطه غرب برویم و با برجام ها تسلیم خواسته آنان شویم./مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها