نشست هم اندیشی مسوولان امور ایثارگران وزارت اقتصاد به میزبانی بیمه البرز برگزار شد

شصتمین نشست هم اندیشی مسوولان امور ایثارگران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی شرکت بیمه البرز برگزار شد.

نشست هم اندیشی مسوولان امور ایثارگران وزارت اقتصاد به میزبانی بیمه البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، در این نشست که با حضور مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران، رییس هیات مدیره، مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه البرز و نمایندگان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در امور ایثارگران، برگزار شد، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز، گفت: حضرت علی (ع) اولین ایثارگر جهان بودند و امیدورام همه ما ایثارگران دفاع مقدس به تاسی از ایشان، الگوی رفتاری برای همکاران خود و کل جامعه باشیم.  

وی ادامه داد: از آنجایی که ایثارگری با بداخلاقی سازگار نیست امیدوارم ما ایثارگران در محیط کاری خود با بهره مندی از فضایل اخلاقی، الگو برای دیگران باشیم و همیشه در چارچوب اخلاقیات عمل کنیم.

حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی در امور ایثارگران نیز در نشست مذکور، گفت: امیدوارم همه ما ایثارگران پیروان حقیقی حضرت علی (ع) باشیم و با همان روحیه جانفشانی و ایثارگری که در 8 سال دفاع مقدس داشتیم همچنان جزو ولایتمداران اصلی باشیم.

وی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز به خاطر میزبانی نشست هم اندیشی مسوولان امور ایثارگران وزارت اقتصاد، اظهار داشت: مدیرعامل بیمه البرز که خود از جانبازان معزز کشور است به حمدالله در تمام سازمان هایی که فعالیت کرده است مایه خیر و برکت بوده و همیشه در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی و در راستای حفظ منافع میهن عزیز اسلامیان قدم برداشته است که موجب قدردانی است.

وی ضمن ارایه گزارش فعالیت امور ایثارگران وزارت اقتصاد، گفت: اصلی ترین وظیفه امور ایثارگران اجرای قوانین مربوطه و پیگیری مطالبات ایثارگران شاغل و بازنشسته تابعه است. البته پس از اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی شرکت های بیمه و بانک ها، تفاوت هایی در بین دستگاه های دولتی و خصوصی بوجود آمد که شرکت بیمه البرز در این زمینه پیشرو و سرآمد بود چون بلافاصله پس از خصوصی شدن سریعا به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کرد که قابل قدردانی ویژه است.

وی تاکید کرد: ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در خط مقدم باشند. فرمایش ایشان بدین معنی است که این عزیزان نباید دغدغه مالی و معیشتی داشته باشند.

حجت الاسلام ثقفی با بیان این که تبلیغ و نشر فرهنگ ایثارگری و شهادت باید یکی از محورهای اصلی امور ایثارگران دستگاه ها و سازمان ها باشد، گفت: یکی از مشکلات اداری ما عدم نگاه ایثارگری در مجموعه های تابعه است. هدف ما ایجاد فرهنگ و نگاه ایثارگری است و تکریم ارباب رجوع و باری از دوش آنها برداشتن در همین فرهنگ نهفته است.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی در امور ایثارگران در پایان از محسن پورکیانی، مدیرعامل و مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه البرز که از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس هستند تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها