حساب کنید ببینید دلار در دولت روحانی ارزان‌تر بود یا در دولت رئیسی؟

منتقدان یک محاسبه ساده کنند و تعداد روزهایی که تیم آقای ظریف به مذاکرات می رفت و مثل تعطیلات در محل مذاکرات مستقر می‌شدند در تعداد سفرها ضرب کنند تا مشخص شود هزینه زیاد سفرهای خارجی برای مذاکرات در کدام دو دولت بیشتر می شود.

حساب کنید ببینید دلار در دولت روحانی ارزان‌تر بود یا در دولت رئیسی؟

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم  در پاسخ به انتقادها درباره ترکیب تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم در وین گفت: این تیم پیام روشنی برای طرف مقابل دارد به این معنی که این پیام برای غربی ها مخابره می شود که ما آمدیم تا تحریم ها لغو شود و نیامدیم قهوه بخوریم و کنار دریاچه با هم قدم بزنیم.

نقوی حسینی رییس شاخه جوانان ستاد انتخابات ابراهیم رییسی در سال ۹۶ درباره موضوع انتقاد از هزینه های سفر تیم مذاکره کننده فعلی به جمهوریت گفت: منتقدان یک محاسبه ساده کنند و تعداد روزهایی که تیم آقای ظریف به مذاکرات می رفت و مثل تعطیلات در محل مذاکرات مستقر می‌شدند در تعداد سفرها ضرب کنند تا مشخص شود هزینه زیاد سفرهای خارجی برای مذاکرات در کدام دو دولت بیشتر  می شود.

طی هفته های اخیر و پس از انتشار اخباری مبنی بر ترکیب چهل نفره تیم مذاکره کننده ایران در هتل کوبورگ وین برخی کاربران در شبکه های اجتماعی نوشتند که ما بین مذاکرات دور هفتم و دور هشتم مذاکرات عده ای زیادی از این تیم چهل نفره در وین حضور داشتند تا مقدمات مذاکرات بعدی را فراهم نمایند./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها