آیا احمدی نژاد نقشه‌ای در سر دارد؟

او میرحسین موسوی نیست که حصر را بپذیرد، محمدخاتمی نیست که ممنوع‌التصویری خود را قبول کند و هاشمی رفسنجانی نیست که برای منافع کشور خودش را نادیده بگیرد، او برای دیده شدن و در رأس اخبار ماندن هرکاری انجام می‌دهد.

آیا احمدی نژاد نقشه‌ای در سر دارد؟

پاداش سکوت یا آرامش قبل از طوفان؛ احمدی‌نژاد چه نقشه ای در سر دارد؟

 خیلی‌ها بعد از پایان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد گفتند او میرحسین موسوی نیست که حصر را بپذیرد، محمدخاتمی نیست که ممنوع‌التصویری خود را قبول کند و هاشمی رفسنجانی نیست که برای منافع کشور خودش را نادیده بگیرد، او احمدی نژاد است که برای دیده شدن و در رأس اخبار ماندن هرکاری انجام می‌دهد.

یک روز برای ثبت نام از دیوار وزارت کشور بالا رفت و روزی دیگر در یک نمایشگاه از غرفه اسرائیل که روزی خواهان نابودی‌اش بود بازدید کرد و این رفتارهایش بیش از هر زمان دیگری یادآوری می‌کند که آری او احمدی‌نژاد است!

روزی که محمود احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴  قدم به ساختمان خیابان فاطمی گذاشت شاید کمتر کسی فکر می‌کرد به غیر از شهردار شدن بتواند ۲ دوره رئیس‌جمهور ایران شود.

رئیس‌جمهوری که ۸ سال در قدرت ایران ماند، ۸ سالی که در لوح خاطره ایرانیان تا ابد حکاکی شده است و هیچ باد و بارانی آن روزها را نخواهد شست. 

روزهایی که به اعتقاد فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران سال‌های سال به قهقهرای اقتصادی رفت و رفاه و آزادی بیان به نازل‌ترین سطح خود رسید./ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها