"عملیات روانی انتخابات"

من هم مثل بسیاری از فعالان مدنی و سیاسی نگران سرنوشت ایران و مردم هستم اما هیچ وقت معلول را بجای علت نمی نشانم.

"عملیات روانی انتخابات"

دکتر مصطفی معین

اطلاعیه:                                          

"به نام خدا"

روزنامه کیهان در شماره امروز خود(چهارشنبه اول اردیبهشت) برای سامان دادن آرایش جناحی خود در انتخابات ریاست جمهوری، نام اینجانب را در کنار بیست تن دیگر از دولتمردان و شخصیت های اصلاح طلب و سیاسی به عنوان نامزدان مسلم انتخابات آورده است. اگرچه خبرهای روزنامه ای که با تکیه بر بیت المال عملا" در کانون "امپراطوری دروغ" و همنوائی با دشمنان منافع ملی ایران قرار گرفته است، نیاز به تکذیب ندارد، ولی از باب توجه دیگران به برخی عبرت های انتخاباتی چند نکته را یادآور می شوم:

۱- من هم مثل بسیاری از فعالان مدنی و سیاسی نگران سرنوشت ایران و مردم هستم اما هیچ وقت معلول را بجای علت نمی نشانم. چاره کار سیاست، مشارکت مردم و نخبگان در یک فرآیند دموکراتیک با به رسمیت شناختن حقوق شهروندان است و نه راه حل هائی از نوع دوستان کیهان که یکبار با "معجزه هزاره سوم" و حکومت یکپارچه، منابع انسانی و اقتصادی و اجتماعی کشور را بر باد دادند و این بار باز هم سودای حکومت نظامیان و اقتدارگرائی مجدد را دارند! البته آنها نباید جامعه را فاقد حافظه تاریخی بدانند!

۲- تا این همه مانع استصوابی و غلبه منافع جناحی و شخصی بر مصالح ملی هست، دوستان خیالشان جمع باشد که کسی مشتاق حضور در چنین فضای غیر اخلاقی، غیر عقلانی و ناعادلانه ای نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها